AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Jeg vil gjerne ha kvalitetsprodukter, og har sikla en del inne på https://www.naio-nails.co.uk. Der er det jo suuuperbillig, men så kommer frakten på 200 kr og så blir det plutselig svindyr toll! Så, hvor kjøper dere utstyret deres? Og hvordan er kvaliteten? Anonymkode: efdbe...4db
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Kom igjen da, jeg vet dere er her! Anonymkode: efdbe...4db
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Gå heller til en god salong. Bruker du hobby-negledesignere, kan du fort få store skader på neglene Anonymkode: 592fc...f86
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå heller til en god salong. Bruker du hobby-negledesignere, kan du fort få store skader på neglene Anonymkode: 592fc...f86 Det der er så bullshit det. Har gått til hobbyfolk i mange år og ikke fått en eneste skade på neglene mine. Velger såvisst hobbyfolk jeg vet er oppriktig interessert i og brenner for hobbyen sin. Og det er godt beryktet at man kan bli en mye bedre selvlært negltekniker ved hjelp av Youtube, enn å ha "studert på "negl-akademiet" ". Bare sjekk ut Youtube-kanalen til Naio Nails og sjekk alle kommentarfeltene, mange som opplever at de aldri ble vist essensielle teknikker på skolen, men som de da lærer gjennom Youtube. Anonymkode: efdbe...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå