Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 prøver å kjøpe teletubbie fra en sde som heter buy.com (amerikansk) får spørsmål om stat og zip code.. noen som vet hvordan jeg kan få dette til?
nyibyen Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 står det ikke en rubrikk på samme side der du fyller inn land? Da pleier hele siden å bli justert slik at man slipper å fylle inn zipcode etc. Slik fungerer det iallefall på ebay!
Gjest 1111 Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Er du sikker på at disse sender til andre steder enn innenfor USA? det kan være derfor de nevner stat og zip-code.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #4 Skrevet 10. februar 2005 Og noen som sender til utlandet forandrer ikke titlene, du må bare fylle inn.. sett postnummre i zip-code og f-eks fylke i stat, det har jeg gjort noen ganger.
diddi mora Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 takker for svar! trur jeg fikk det til nå,viss ikke får jeg vel noe tilbake fra de om at det ikke går?... Men uannsett takk for hjelpen :bukke:
ashera Skrevet 10. februar 2005 #6 Skrevet 10. februar 2005 Hvis ikke firmaet i utgangspunktet sender til Norge, kan du i mange tilfeller få varene sendt via www.magnum.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå