Gå til innhold

"Klikk og hent" når prisen ikke står som tilbudspris.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å velge "klikk og hent" for å sikre meg et tilbud på butikkjeden Til bords. Tilbudet gjelder kun medlemmer, og det er ikke noe sted i "klikk og hent"-funksjonen hvor man kan oppgi informasjon om at man er kunde. Prisen står dermed som fullpris. Er det noen som har brukt "klikk og hent" på medlemstilbud og kan dele erfaringer? Får jeg varen til medlemspris uansett, eller får jeg ikke det?

Anonymkode: 85437...a40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å melde deg inn som medlem?

Anonymkode: 1013f...6a0

Skrevet

Deretter må du sikkert logge inn for å få registrert medlemspris.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er medlem, hvis det var uklart. Jeg tror selvfølgelig ikke jeg får medlemstilbud uten å være medlem. Det hjelper ikke å være innlogget, det er fortsatt fullpris som står oppført. Vanligvis pleier jeg å si ifra i kassa at jeg er medlem, og får dermed rabatt når det er medlemstilbud, men jeg er usikker på om dette gjelder ved "klikk og hent". Ts

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er medlem, hvis det var uklart. Jeg tror selvfølgelig ikke jeg får medlemstilbud uten å være medlem. Det hjelper ikke å være innlogget, det er fortsatt fullpris som står oppført. Vanligvis pleier jeg å si ifra i kassa at jeg er medlem, og får dermed rabatt når det er medlemstilbud, men jeg er usikker på om dette gjelder ved "klikk og hent". Ts

Det skal stå opplyst om prisen gjelder kun ved nettbestilling eller også bved klikk og hent. Hvilken pris kommer opp når du velger klikk og hent?

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt å velge "klikk og hent" for å sikre meg et tilbud på butikkjeden Til bords. Tilbudet gjelder kun medlemmer, og det er ikke noe sted i "klikk og hent"-funksjonen hvor man kan oppgi informasjon om at man er kunde. Prisen står dermed som fullpris. Er det noen som har brukt "klikk og hent" på medlemstilbud og kan dele erfaringer? Får jeg varen til medlemspris uansett, eller får jeg ikke det?

Har du logget deg inn først?

Skrevet

I enkellte nettbutikker (dessverre) så er tilbudsprisen kun ved nettbestilling og ikke ved klikk og hent. Jeg vet ikke hvordan det er med Tilbords.

Skrevet

Ikke for å være frekk, AB 6a0, men du har jo tydeligvis ikke peiling på dette. Du gjetter på svar og spør om ting jeg allerede har svart på. I slike tilfeller er det best å la være å svare. Jeg ser jo at det kun er du som har svart gang på gang. 

Til opplysning: Ja, jeg er logget inn. I kundeavisen står det "medlemstilbud", "pris medlem" og "pris ikke medlem". Det står ikke opplyst noe mer enn dette. Det vanlige er dog at slike tilbud hos Til bords gjelder både nett og fysisk butikk. Problemet mitt er at det ikke er noen måte å registrere medlemskap på i "klikk og hent", og fullpris står dermed oppført. Jeg lurer jo derfor på om jeg allikevel får tilbudspris når jeg sier i kassa at jeg er medlem. Ts

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være frekk, AB 6a0, men du har jo tydeligvis ikke peiling på dette. Du gjetter på svar og spør om ting jeg allerede har svart på. I slike tilfeller er det best å la være å svare. Jeg ser jo at det kun er du som har svart gang på gang. 

Til opplysning: Ja, jeg er logget inn. I kundeavisen står det "medlemstilbud", "pris medlem" og "pris ikke medlem". Det står ikke opplyst noe mer enn dette. Det vanlige er dog at slike tilbud hos Til bords gjelder både nett og fysisk butikk. Problemet mitt er at det ikke er noen måte å registrere medlemskap på i "klikk og hent", og fullpris står dermed oppført. Jeg lurer jo derfor på om jeg allikevel får tilbudspris når jeg sier i kassa at jeg er medlem. Ts

Hva står det når du kommer i kassa da? Du må jo prøve og se?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva står det når du kommer i kassa da? Du må jo prøve og se?

Kan du gi deg nå??? Det er ingen kasse på vanlig måte, man sender inn bekreftelse på at man vil hente produktet. Navnet på produktet og fullpris står der. Du har tydeligvis ingen erfaringer med dette, så hvorfor fortsetter du å henge i tråden? Ts

• Liker 6
Skrevet

Kan tenke meg at når du betaler ved hening kan oppgi at du er medlem, og vips :nordvesta: 

Nei vet ikke, men følte det var er logisk svar. :P

Anonymkode: 98e3e...9d6

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å få medlemspris må du først logge inn så kan du gjennomgå klikk og hent prosessene. 

Anonymkode: 96a68...7a3

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du gi deg nå??? Det er ingen kasse på vanlig måte, man sender inn bekreftelse på at man vil hente produktet. Navnet på produktet og fullpris står der. Du har tydeligvis ingen erfaringer med dette, så hvorfor fortsetter du å henge i tråden? Ts

Er den utsolgt i nettbutikken? Hvis ikke kunne du kanskje bestilt den til medlemspris i netttttbutikken?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For å få medlemspris må du først logge inn så kan du gjennomgå klikk og hent prosessene. 

ts har logget inn.

Skrevet

Bestill og hent og betal i butikk:

IMG_5441.PNG

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bestill og hent og betal i butikk:

IMG_5441.PNG

Ja, jeg vet jeg kan bestille på nett og hente i butikk, det er ikke spørsmålet. Spørsmålet er hvilken pris jeg må betale når medlemstilbud ikke kan registreres i "klikk og hent". Ts

• Liker 2
Skrevet

Har du gjort det selv før? Som sagt, så er jeg logget inn. Det har ingenting å si for "klikk og hent". Ts

Skrevet

Kan tenke meg at når du betaler ved hening kan oppgi at du er medlem, og vips :nordvesta: 

Nei vet ikke, men følte det var er logisk svar. :P

Det er egentlig det jeg tenker er mest logisk også, men jeg vil helst være helt sikker. Ts

• Liker 1
Skrevet

Det er egentlig det jeg tenker er mest logisk også, men jeg vil helst være helt sikker. Ts

I bildet jeg delte står det "Bestill på nett og betal i butikk". Såvidt det går an å lese, du betaler i butikken. Det må nesten bety at du møter på en ansatt. Du drar frem medlemstilbudet og sier du er medlem, og da ... tada :nordvesta: medlemspris. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...