Sofia Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Husker dere denne??.. Det er lagt til flere rom.. http://www.albartus.com/motas/
Gjest Catwoman Skrevet 12. februar 2005 #2 Skrevet 12. februar 2005 ja, jeg husker den. Men jeg gidder ikke ta alle de gamle rommene på nytt. Kan jeg ikke bare hoppe rett til de nye på et vis da?
Sofia Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2005 Nei det tror jeg ikke. Men dersom du husker hva du gjorde sist, så bruker du ikke så lang tid på de gamle rommene. Jeg synes det var morsomt med en oppfriskning...
Gjest Catwoman Skrevet 12. februar 2005 #4 Skrevet 12. februar 2005 det er bare at jeg tror ikke je husker det men jeg får prøve...
Gjest Catwoman Skrevet 12. februar 2005 #5 Skrevet 12. februar 2005 finner ikke engang disketten på rom nummer 2 :-?
Sofia Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2005 finner ikke engang disketten på rom nummer 2 :-? Den ligger inni diskettboksen som du finner i reolen i rommet til høyre...
Gjest Catwoman Skrevet 12. februar 2005 #7 Skrevet 12. februar 2005 har klart det nå, ha kommet meg gjenom alle de gamle rommene nå, strever litt med det nye.... har du klart de nya?
Sofia Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2005 Ja jeg er ferdig med hele.. så langt. Det kom opp "to be continued"... så da er det bare å vente på neste rom. Sønnen min på 10 år og jeg satt en kveld sammen.. han synes det var kjempemorsomt... og vi koset oss skikkelig. Jaggu var han flink også, jeg trengte bare å komme med små hint...
Gjest Catwoman Skrevet 12. februar 2005 #9 Skrevet 12. februar 2005 på 12'ern... er det noe med den boksen hvor jeg kan skifte farger, og snu rundt etc. du skjønner sikkert hvem jeg mener..?
Sofia Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2005 Ja. Du må bruke disketten på den den tingen med "øye" og da åpner det seg et rom til, med "malerier" i. Under hvert maleri (3 stk), + i inngangen til rommet, kommer det opp en tekst. Med nord, sør, øst og vest i, og da må du stille den maskinen rett i forhold til farger. Slik at du får rett farge nord sør osv.... Litt kinkig den der...
Gjest Catwoman Skrevet 12. februar 2005 #11 Skrevet 12. februar 2005 ikke der jeg mente, den har jeg klart. Det er en boks, med en spake og tre knapper. Den ene knappen snur boksen rundt, den andre skifter boksen fra trekantet til firkantet og den tredje knappen skifter farge.
Gjest Catwoman Skrevet 12. februar 2005 #12 Skrevet 12. februar 2005 uten at jeg helt vet hvordan så fikk jeg det plutselig til
Sofia Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #13 Skrevet 12. februar 2005 Ja, det er faktisk der jeg mener. Du må finne ut hvilken farge som skal være mot nord. og så stille maskinene med den fargen fra deg... at du liksom snur maskinen etter at du har lagt inn rett farge. og så ser du hvilken farge som skal være mot sør, og den skal peke mot deg... men da må du jo passe på at øst er mot høyre og vest mot venstre... og at disse også har rett farge... Denne er vanskelig.. Men når du har fått fargene rett og snudd maskinen rett så skal du liksom dra i den røde spaken til høyre...
Gjest Catwoman Skrevet 12. februar 2005 #14 Skrevet 12. februar 2005 Ok da var det sikkert det jeg klarte å få gjort, uten at jeg var klar over det. Men nå er jeg ferdig, havnet plutselig tilbake på brett 1. Så da regner jeg me ddet er ferdig i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå