AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Har lyst til å trene for å både få større rumpe og lår. Men er redd jev får sånn synlige muskler som "mannekropp" har tenkt å trene hele livet for å bevare resultatet, men mange som sier man får sånn kropp av å trene tungt lenge. og man må jo trene tyngre og tyngre så det vokser. Eksempel sånn som dama i bildet har https://www.google.no/amp/s/www.pinterest.com/amp/pin/124060164716052881/ er det måter å unngå sånne mannelår? Eller får man det av å trene lenge? jeg har heltfett i kroppen. Veier 48 og er 160. så hva tenker dere? Anonymkode: d978b...5c0
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Det skal MYYE til for å få sånne bein, tren bein du , og ikke bekymre deg for å få mannelår Anonymkode: f33fa...f3d
Wiggins Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 De aller fleste kvinner må trene ekstremt mye over flere år og sannsynligvis ta anabole steroider for å få slike lår og legger, så du trenger ikke bekymre deg. Bare tren i vei du, så lenge du utfører øvelsene riktig er det veldig sunt for deg på mange måter.
penny_ Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 (endret) Å få sånne lår skal du nesten slite livet av deg for å få til, tror jeg. Du må også jobbe ræva av deg for å få denne kroppen: Hun trener blant annet med 60 kg i bulgarsk utfall og 90 kg i knebøy. Lykke til. Endret 4. februar 2018 av penny_
Apekatten Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 Det skal MYE til for at du skal få "mannelår"! Jeg har trent tung styrketrening i en del år og jeg har langt ifra mannelår, selv om jeg har gått opp i styrke og muskelmasse.
Hr. Aktiv Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 Så fremt du ikke har tenkt å dope deg ganske mye så er det ingen fare med å få mannelår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå