Gå til innhold

Venn som "liker" absolutt ALT man legger ut på facebook..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dette være et tegn på "stalking"?

Vedkommende liker meg ikke fra før.

Anonymkode: a4e7c...845

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La være å legge ut noe da hvis det er så irriterende at en venn trykker på likes på dine innlegg. 

Anonymkode: dcda3...0c0

• Liker 10
Skrevet

Dersom det er irriterende så får du la være å legge ut noe.

Damned if you do and damned if you dont 🙄 

Anonymkode: 06878...87c

• Liker 6
Skrevet

Nei, det er ikke tegn på stalking. En som stalker har da ingen interesse av å gjøre offeret oppmerksom på at de snoker?

Anonymkode: 90228...db5

• Liker 10
Skrevet

Eller så legger du inn i "egendefinert" hvor det står "vises for alle unntatt... Navn Navnesen".

Anonymkode: 61e4c...f6b

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm. Spesielt hvis vedkommende ikke liker deg fra før. En slags plaging, eller som en innpåsliten mygg man ikke blir kvitt. Ville slettet fra venneliste eller satt personen på begrenset venneliste. 

Anonymkode: 68d3d...141

Skrevet

Hvorfor er du venn med en som ikke liker deg? Jeg legger ut alle innlegg synlig for venner unntatt bekjente, og så legger jeg alle godtatt-for-at-de-ikke-skal-bli-sur-vennskap som bekjente.

Anonymkode: 82ebd...8ba

• Liker 2
Skrevet

Vel...du kan alltids slette henne fra facebook vennelisten din.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje h*n gjør det for å være hyggelig? Kanskje h*n vil bli bedre kjent? 

Anonymkode: 321b3...d0c

• Liker 4
Skrevet

Jeg har også folk som stort sett liker alt jeg legger ut, og det tenker jeg at bare er hyggelig.

Litt rart hvis personen ikke liker deg, men kanskje de er sånn som liker alt folk legger ut?

Skrevet
På 4.2.2018 den 13.51, AnonymBruker skrev:

På 4.2.2018 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Dersom det er irriterende så får du la være å legge ut noe.

Damned if you do and damned if you dont 🙄 

Anonymkode: 06878...87c

Unnskyld meg men er dette et krangleforum der folk bare er ute etter å «ta» hverandre? 

Skrevet

Paranoid much? Litt vel høy på pæra? Kanskje hun liker innholdet du legger ut da.

Anonymkode: 3e3fc...eff

• Liker 2
Skrevet

Noen er jo på fbook HELE tiden og liker alt. Har selv en kusine som er sånn. Hun liker ALT kjæresten min poster på veggen. Ikke så sosialt intelligent akkurat, men vi bare ler av det:)

Anonymkode: f0efb...200

• Liker 1
Skrevet

Tenker at folk som liker "alt" som blir lagt ut gjør det for å trekke oppmerksomhet til seg selv. Blir ikke det en selv legger ut mer synlig da? Dessuten håper de vel at andre vil gi likes tilbake.

Anonymkode: 540a7...c9d

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Så rare mange er.Blir fornærmet om folk ikke "liker"nok,og paranoide om folk "liker"for mye.Og hvis det er sånn at det plager en at folk liker for mye så er det vel bare å skjule?

Og ikke minst er det jo sånn at en velger hvem en vil være "venn"med,så lett å gjøre noe med.

Skrevet

Enkelte trykker bare liker på alt uansett. Ikke legg for mye i det. Det er ingenting å henge seg opp i. Det er bare en automatisk refleks hos mange.

Man kan ikke psykoanalysere mennesker ut fra dette.

Anonymkode: 558ab...f15

• Liker 4
Skrevet

Tenker at denne personen er noen som liker alt mulig alle steder, og ikke bare dine poster.

Anonymkode: 82ebd...8ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...