AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Jeg skal opprette Tinder og lurer på hva som er vanlig å skrive om seg selv i profilen. Tenkte ikke skrive veldig mye, men kanskje litt om interesser? Er dame i midten av 30-årene. Anonymkode: 32064...80c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 For mannfolka: Absolutt ikke et ord :-( For damene: Aner ikke, er dame selv og opprettet nylig Tinder-profil. Søker blant menn og er så skuffa. Som om man vil gå for noen som ikke en gang gidder å skrive et eneste ord i profilteksten. Nei takk, såpass innsats forventer jeg faktisk av et oppegående mannfolk! Anonymkode: 905de...508 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For mannfolka: Absolutt ikke et ord :-( For damene: Aner ikke, er dame selv og opprettet nylig Tinder-profil. Søker blant menn og er så skuffa. Som om man vil gå for noen som ikke en gang gidder å skrive et eneste ord i profilteksten. Nei takk, såpass innsats forventer jeg faktisk av et oppegående mannfolk! Anonymkode: 905de...508 Kan jo legge til at jeg selv har skrevet at jeg er ute etter noe seriøst og kort om yrke, egne interesser og personlighet. Ville også tatt med hvorvidt jeg har barn eller ikke, men ingen barnebilder på Tinder. Og selvsagt det nødvendige "Spør dersom du ønsker mere info ;-)" Anonymkode: 905de...508 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Skriver ingenting. Anonymkode: 36810...86b
Rosaprosa20 Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Jeg har bare tre korte linjer. En om utdanning/jobb, en om interesser og en som bare er kødd. Det verste jeg vet er folk som skriver snapchaten sin, bare en haug med emojier eller ingenting. 1
Doge Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 Da jeg prøvde Tinder så skrev de fleste jentene ingenting i profilen sin eller så hadde de bare masse tilfeldige smileys. Noen få skrev noe. De som så veldig sporty ut skrev ofte ting som: "Blid og glad jente på 172cm så fint om du er 195cm eller høyere 💪🏻". Eller bare "Insta: Isabelleis2sxy4u 💃" De som så ut som strippere og lignende (oversminka med dyyyyyyyyyp kløft, og gjerne alkohol, på absolutt alle bildene sine) skrev ting som: "Er IKKE ute etter ONS!!!!!!!!!! Så om det er det du er ute etter kan du bare dra til hælvete ⬅. Ser etter noe serriøst!!" 1
Mars Quirinus Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 Jeg er mann og har foreløpig ikke noe, selv om jeg er ute etter et seriøst forhold. Det jeg har lagt merke til og som jeg reagerer negativt til er personer som kritiserer hva andre kan skrive i profilen sin, som hvorfor noen har høyden sin med, bilder av barn, bil o.l. Er enig i at enkelte ting i andres profiler er irriterende men når man er negativ til andre i egen profil så sender det ikke ut positive signaler. For meg er bildene viktig da det skaper ett førsteinntrykk, og at det viser iallfall hele ansiktet av til profileieren. Resten tenker jeg kan man finne utav i chat eller IRL, selv om det er selvfølgelig positivt hvis det står litt om seg selv i profilen.
Apekatten Skrevet 5. februar 2018 #8 Skrevet 5. februar 2018 Jeg har bare en kort, morsom setning. Opplever at minst 50% av de jeg matcher med kommenterer setningen og bruker den som en icebreaker. 2
draug 75 Skrevet 5. februar 2018 #9 Skrevet 5. februar 2018 Se det Apekatten skriver over - bare at den trenger ikke å være verdens morsomste. Analogt med blikket som invitt i virkeligheten, så gir du frierne dine noe å bryte isen på - og denne invitten er en viktigere egenskap enn hysterisk morsom. Med det nevnt: styr unna visdomsord, "life lessons", og slikt like mye som oppramsing av typen "snill og grei [som om man skulle tro du var trollete] dame på (...) du må være (...)" - setninga skal vise at du er mer enn et pent fjes. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #10 Skrevet 5. februar 2018 Må man virkelig betale for å kunne se hvem som har likt deg på tinder? Anonymkode: 8bfb9...bb1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #11 Skrevet 5. februar 2018 10 timer siden, Apekatten skrev: Jeg har bare en kort, morsom setning. Opplever at minst 50% av de jeg matcher med kommenterer setningen og bruker den som en icebreaker. En morsom setning er veldig positivt hvis du er mann, jeg kan falle for det Jeg elsker å le og synes humor er viktig, men er nok ikke så flink å fremheve det med en setning i profilen min. Uansett så har jeg nå opprettet Tinder-profil uten å skrive noe og det ser ut til å gå veldig fint. TS Anonymkode: 32064...80c
Apekatten Skrevet 5. februar 2018 #12 Skrevet 5. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En morsom setning er veldig positivt hvis du er mann, jeg kan falle for det TS Anonymkode: 32064...80c Det er vel like positivt hvis du er kvinne, vil jeg tro☺️ 1
Anjatapinjata Skrevet 6. februar 2018 #13 Skrevet 6. februar 2018 Synes veldig mange er dårlig på å skrive noe som helst igrunn og det synes jeg er litt turn off. Ser ikke helt greia med å vite høyden på folk heller men det er jo meg da. Selv har jeg skrevet litt interesser, hva jeg ser etter og jobb blanda med litt humor:) Har også som ei skrev over her en setning som folk liker å bruke i innledende melding. For meg er det faktisk av betydning at folk gidder å skrive noe, så sant dem ikke har bilde av seg selv i alle situasjonene dem trives i på profilen sin.
Engel Skrevet 6. februar 2018 #14 Skrevet 6. februar 2018 Jeg oppga høyden min (siden jeg er over snittet høy), skrev kort om at jeg har 3 barn i barneskolealder, og litt om interresser. Prøver å skrive det litt lett og morsomt da, ikke type oppramsing. Hos han som nå er kjæresten min som jeg møtte på Tinder så hang jeg meg opp i en setning ang å "nyte et glass prosecco mens man har gode samtaler over grytene på kjøkkenet" (ikke ordrett gjengitt). Det er nemlig noe som passer meg utmerket, lage god mat sammen, sammen med at bildene viste at han var en aktiv mann. Den lille setningen om noe du virkelig kan tenke deg å gjøre med en kjæreste kan gjøre underverker for å finne den rette. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå