Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Blir ofte fascinert av kvinnebryster og synes de er pene å se på, og gode å ta på. Som barn er kvinnebrystene noe av det første både jenter og gutter får kjennskap til ,og må forholde seg til umiddelbart etter fødselen. Grunnen til at mange menn fortsatt er litt nysgjerrig og synes kvinnebrystene er fascinerende har nok utvilsamt samanheng med inntaket av morsmjølka. Det var tross alt morsmjølka som ga livsgrunnlaget vårt første leveåret-ene og det slettes troleg ikkje heilt bort. Første senere i livet begynner menn å bli nysgjerring på kvinnebrystene,og da gjerne under intime samankomster. Allerede under pubereteten begynner jenter og må forholde seg til brystene sine,og velge str. på brystholdere alt etter str. fasong o.s.v. Som mann blir eg ofte fascinert av å sjå på kvinnebryster, men har sjølvsagt ingen anelse om hvordan det må føles å "drasse" rundt på med dem. Ofte undret meg over hvorfor noen kvinnfolk etterhvert får store bryster medan andre har små (ser bortifra silikoninnlegg). ?. Var m.a i lang tid ukjent for meg at å gå rundt med store bryster kan vera en påkjenning for både rygg og nakke,og at brystene er både til glede og besvær .
Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 2 timer siden, barbent skrev: Ja og hva er det du vil frem til 😊 Kvinner legger seg under kniven for å endre på brystene,og føler vel at da er til besvær ? . Kvinner som driver en eller annen form fysisk idrett /aktiviteter synes vel også brystene er til besvær ? Kvinner som går rundt med store bryster føler vel også de er til besvær når de er en belastning for rygg,og nakkemuskler ? Mange kvinnfolk har truleg problem med å finne riktig BH str. tilpasset sine pupper ..også til besvær ? De aller fleste kvinner er nok fornøyde med puppene fra skapelsen av,og forholder seg til dem slik de er. Til Glede ! Mange kvinner velger idag bort BH -når de kommer til sydlige breddegarder ..Til Glede ! Andre ønsker å skjule dem bak en BH ,og føler vel de kanskje er til besvær ? Noen kvinner velger klesdrakt der kløften ,og brystene kan blottlegges. Til Glede ! Bare en påminnelse om at de fleste menn har som guttebarn engang fått eit forhold til kvinnebrystene igjennom morsmjølka, som er lagret på harddisken.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 10 timer siden, Anonym Bruker skrev: Blir ofte fascinert av kvinnebryster og synes de er pene å se på, og gode å ta på. Som barn er kvinnebrystene noe av det første både jenter og gutter får kjennskap til ,og må forholde seg til umiddelbart etter fødselen. Grunnen til at mange menn fortsatt er litt nysgjerrig og synes kvinnebrystene er fascinerende har nok utvilsamt samanheng med inntaket av morsmjølka. Det var tross alt morsmjølka som ga livsgrunnlaget vårt første leveåret-ene og det slettes troleg ikkje heilt bort. Første senere i livet begynner menn å bli nysgjerring på kvinnebrystene,og da gjerne under intime samankomster. Allerede under pubereteten begynner jenter og må forholde seg til brystene sine,og velge str. på brystholdere alt etter str. fasong o.s.v. Som mann blir eg ofte fascinert av å sjå på kvinnebryster, men har sjølvsagt ingen anelse om hvordan det må føles å "drasse" rundt på med dem. Ofte undret meg over hvorfor noen kvinnfolk etterhvert får store bryster medan andre har små (ser bortifra silikoninnlegg). ?. Var m.a i lang tid ukjent for meg at å gå rundt med store bryster kan vera en påkjenning for både rygg og nakke,og at brystene er både til glede og besvær . De er jo bare der. Det blir likt som.med pungen din, den er der 😁 Anonymkode: f8488...28f 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, Anonym Bruker skrev: Kvinner legger seg under kniven for å endre på brystene,og føler vel at da er til besvær ? . Kvinner som driver en eller annen form fysisk idrett /aktiviteter synes vel også brystene er til besvær ? Kvinner som går rundt med store bryster føler vel også de er til besvær når de er en belastning for rygg,og nakkemuskler ? Mange kvinnfolk har truleg problem med å finne riktig BH str. tilpasset sine pupper ..også til besvær ? De aller fleste kvinner er nok fornøyde med puppene fra skapelsen av,og forholder seg til dem slik de er. Til Glede ! Mange kvinner velger idag bort BH -når de kommer til sydlige breddegarder ..Til Glede ! Andre ønsker å skjule dem bak en BH ,og føler vel de kanskje er til besvær ? Noen kvinner velger klesdrakt der kløften ,og brystene kan blottlegges. Til Glede ! Bare en påminnelse om at de fleste menn har som guttebarn engang fått eit forhold til kvinnebrystene igjennom morsmjølka, som er lagret på harddisken. Jeg trener hele tiden. Siden jeg har lav fettprosent er det naturlig at det ikke er enorme mengder fett i brystene og. Jeg har en håndfull, men de er såpass små at de aldri er til besvær på noe slags vis. De er aldri i veien. Jeg forstår likevel ikke poenget ditt. Å ikke ønske seksuell oppmerksomhet av alt og alle betyr ikke at en føler de er til besvær. En bruker BH fordi det er mer komfortabelt og penere. Anonymkode: 1d007...d48 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er jo bare der. Det blir likt som.med pungen din, den er der 😁 Anonymkode: f8488...28f Ja, pungen kan ofte vera til besvær når den er tom,og kommer i klemm. Og dessuten til besvær når det blir konstatert kreft i pungen til liks med kvinner som får diagnosen brystkreft. Endret 4. februar 2018 av Anonym Bruker
Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trener hele tiden. Siden jeg har lav fettprosent er det naturlig at det ikke er enorme mengder fett i brystene og. Jeg har en håndfull, men de er såpass små at de aldri er til besvær på noe slags vis. De er aldri i veien. Jeg forstår likevel ikke poenget ditt. Å ikke ønske seksuell oppmerksomhet av alt og alle betyr ikke at en føler de er til besvær. En bruker BH fordi det er mer komfortabelt og penere. Anonymkode: 1d007...d48 Endeleg en som har skjønt litt av poenget her ! Endret 4. februar 2018 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #8 Skrevet 5. februar 2018 Mine pupper er aldri til besvær, de er såpass små (B-cup) at de verken er tunge, hengete eller ubehagelige å gå rundt med. De liker BH for utseendets skyld, men hater BH i varmen, så da går jeg gjerne uten. De ser pene ut i bare singlet. Har ikke behov for BH for støttens skyld. Jeg bruker sports-BH når jeg løper for komfortens skyld, men det betyr ikke at puppene er til besvær. De bare er der. Blir jo litt som å ha gode joggesko fordi det er bedre å løpe med. Er veldig glad jeg ikke har store pupper som skvalper når man løper, blir svette under, eller som er så tunge at BH-stroppene skjærer seg ned i skuldrene - eller så store at man må vurdere brystreduksjon. Anonymkode: 71f45...960 1
barbent Skrevet 5. februar 2018 #9 Skrevet 5. februar 2018 (endret) 18 timer siden, Anonym Bruker skrev: Kvinner legger seg under kniven for å endre på brystene,og føler vel at da er til besvær ? . Kvinner som driver en eller annen form fysisk idrett /aktiviteter synes vel også brystene er til besvær ? Kvinner som går rundt med store bryster føler vel også de er til besvær når de er en belastning for rygg,og nakkemuskler ? Mange kvinnfolk har truleg problem med å finne riktig BH str. tilpasset sine pupper ..også til besvær ? De aller fleste kvinner er nok fornøyde med puppene fra skapelsen av,og forholder seg til dem slik de er. Til Glede ! Mange kvinner velger idag bort BH -når de kommer til sydlige breddegarder ..Til Glede ! Andre ønsker å skjule dem bak en BH ,og føler vel de kanskje er til besvær ? Noen kvinner velger klesdrakt der kløften ,og brystene kan blottlegges. Til Glede ! Bare en påminnelse om at de fleste menn har som guttebarn engang fått eit forhold til kvinnebrystene igjennom morsmjølka, som er lagret på harddisken. ja og så er dette noe som opptar deg veldig eller😊🙊og har dette noe inne på seksualforum å gjøre..? Endret 5. februar 2018 av barbent 1
Gjest Athleisure Skrevet 5. februar 2018 #10 Skrevet 5. februar 2018 Er ikke noe praktisk med store bryster. Heldigvis har jeg små, faste. Ingen problem å være i aktivitet
Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. februar 2018 #11 Skrevet 5. februar 2018 (endret) 4 timer siden, barbent skrev: ja og så er dette noe som opptar deg veldig eller😊🙊og har dette noe inne på seksualforum å gjøre..? Ja og så Dersom mentor mener at innlegget er upassende på seksualforumet,så forholder eg meg til det. Å innlede en diskusjon om dette opptar meg veldig anser eg som avsporing av debatten. Endret 5. februar 2018 av Anonym Bruker
barbent Skrevet 6. februar 2018 #12 Skrevet 6. februar 2018 21 timer siden, Anonym Bruker skrev: Ja og så Dersom mentor mener at innlegget er upassende på seksualforumet,så forholder eg meg til det. Å innlede en diskusjon om dette opptar meg veldig anser eg som avsporing av debatten. jeg bare fatter ikke hva du vil frem til med innlegget ditt, prøver du å opplyse noen om bryster,eller er det bare tanker du har som må ut.Noe diskusjon om dette opptar deg var jeg ikke ute etter, et ja eller nei hadde holdt i massevis. Debatt????? virkelig er det det du kaller dette😂😂😂😂 1
Elaine Marley Skrevet 6. februar 2018 #13 Skrevet 6. februar 2018 Så problematisk tenker ikke jeg på egne pupper. Jeg har medium pupper, og er egentlig aldri plaget av dem. Jeg foretrekker å gå med bh. Virker som endel andre kvinner ikke liker å gå med bh, men jeg synes det er mer behagelig enn å gå rundt og "slenge" med dem Så jeg velger ikke "å skjule dem bak en bh" selv om jeg ikke går rundt og viser dem til alle og enhver. Jeg er nok litt for privat av meg at jeg ønsker å gå toppløs på stranda for eksempel. Det er ikke det samme som at de er til besvær. Merkelig tankegang. Virker som du mener at kvinner ser på egne pupper som at de er i veien konstant og at det opptar kvinner mye i hverdagen, men sannheten er nok at for de fleste så er puppene bare der som en naturlig del av kroppen. 1
tarzan+jane Skrevet 6. februar 2018 #14 Skrevet 6. februar 2018 Ja, nei.... Lurer på hvorfor noen får stor penis menst andre får liten...? 😉
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #15 Skrevet 7. februar 2018 Stor penis kan også være til besvær.. Anonymkode: ad021...9e5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #16 Skrevet 7. februar 2018 Som mann (som ikke er helt ung lenger), må jeg si at en sexy BH kan trigge meg vel så mye som bare bryster. Anonymkode: 3f1c0...b0f
Gjest Anonym Bruker Skrevet 7. februar 2018 #17 Skrevet 7. februar 2018 (endret) På 6.2.2018 den 20.47, tarzan+jane skrev: Ja, nei.... Lurer på hvorfor noen får stor penis menst andre får liten...? 😉 ..Her må du ha sovet i timen ettersom spørsmålet har vert reist,og gjitt mange ganger igjennom utallige penisdebatter på KG. Og skulle du fortsatt vera i tvil så er det bare å sjå tilbake på noe penistråder. Endret 7. februar 2018 av Anonym Bruker
tarzan+jane Skrevet 8. februar 2018 #18 Skrevet 8. februar 2018 11 timer siden, Anonym Bruker skrev: ..Her må du ha sovet i timen ettersom spørsmålet har vert reist,og gjitt mange ganger igjennom utallige penisdebatter på KG. Og skulle du fortsatt vera i tvil så er det bare å sjå tilbake på noe penistråder. Er ikke mangel på puppetråder her heller, i tilfelle du lurte.
fjærestein Skrevet 8. februar 2018 #19 Skrevet 8. februar 2018 Men om du mener amming skaper hekten... jenter blir også ammet.. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå