AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Jeg må bare lufte mine tanker som jeg har i hodet. Jeg har vært religøs omtrenet hele livet mitt og da jeg innså at religon stemmer ikke valgt jeg å selvsagt droppe religion så det første som spilte en rolle for meg som er en 20åring jomru mann er jo rett og slett å finne meg en dame. Da fikk jeg merke hvor knusende usikkerheten er i denne sivilisasjon siden jeg er uerfarn med damer så jeg fikk veldig mange avslag. Dette påvirker mitt studieliv. Jeg tenker å droppe drømmeforskerjobben og heller studere noe som gir meg arbeid. ( siden det er liten enorm konkuranse om å bli forsker) Et annet problem at jeg har svært få norske venner. Dette har også noe å gjøre med at jeg var religiøs nesten hele livet. Anonymkode: 5359c...c31
Vackra Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Hei! Jeg syntes ikke du skal tenke på det å velge et annet yrke som å "knuse en drøm" eller å gi opp, men å ta ansvar for fremtiden din. Å velge et yrke det er lettere å få jobb i er ikke synonymt med å velge en kjedelig fremtid. Hva tenker du å studere? Studietiden er gull verdt hvis du føler at du mangler venner, det er kjempelett å finne seg en "gjeng" i fadderuka, og de aller fleste er mye mer tolerante for at man skiller seg ut, kanskje syntes sosiale ting er vanskelig etc, på studie sammenlignet med videregående og ungdomsskolen. Du er bare 20 år, så du har god tid, og skiller deg ikke spesielt ut. Hva gjelder fadderuken er det nok ganske mye lettere å få seg venner dersom man drikker, noe jeg ikke vet om du gjør med tanke på religion? Hvis ikke, så arrangerer også de fleste universiteter alternativt edru opplegg. Jeg vil likevel anbefale å være med og drikke, da man dessverre ofte lettere havner utenfor om man lar vær. Det trenger selvfølgelig ikke være mye Lykke til, dette kommer til å gå fint! Dame treffer du når du minst venter det! Dessuten er det mange som er jomfru til de er 20, og lenger enn det
Gjest andysowhat Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Ser at du utfordrer din stolthet som mann. Det å droppe ut eller skifte skole er tøft og er ofte en lite utforsket rute. Det er bare svake "beta"males som blir knekt av å gå veien ingen andre har gått før. Du er en Mann vær stolt, vær en ekte alfa male og ta ansvar for dine egne svakheter. Det er sånn du graver deg opp fra asken av skam. Ikke la deg knekke, du er bedre enn dette og det vet du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå