AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Har noen tips til krydder til kyllingfilet som gir bra resultat? Jeg pleier ikke å bruke ferdige krydderblandinger pga mye salt og tilsetningsstoffer, jeg blander helst selv Jeg er veldig glad i typisk "grillkryddersmak" eller liknende, men jeg har ennå ikke funnet en mix som jeg synes er spesielt god. Tips til andre krydder som passer bra til kylling tas selvsagt også imot med stor takk! Anonymkode: 9d345...04f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen tips til krydder til kyllingfilet som gir bra resultat? Jeg pleier ikke å bruke ferdige krydderblandinger pga mye salt og tilsetningsstoffer, jeg blander helst selv Jeg er veldig glad i typisk "grillkryddersmak" eller liknende, men jeg har ennå ikke funnet en mix som jeg synes er spesielt god. Tips til andre krydder som passer bra til kylling tas selvsagt også imot med stor takk! Anonymkode: 9d345...04f TS her igjen Jeg lurer forresten på en ting til! Jeg pleier å steke kyllingen i ovnen - er det best å krydre før eller etter steking? Noe krydder blir vel gjerne ødelagt av varmen? Anonymkode: 9d345...04f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Jeg synes det er godt med salt, pepper og paprikapulver på kyllingen. Før ovnen selvfølgelig. Men synes paprikapulveret er best hvis det har blitt stekt i panna. Anonymkode: b802a...19a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Salt og pepper, nykverna er best. Anonymkode: c9068...8e5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Santa Maria grillkrydder. Ja, det er salt og ja, det inneholder smaksforsterker. Men godt er det! Anonymkode: 795a2...540
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 Kyllingkrydder fra Santa Maria. Anonymkode: 8589e...c8f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 Jeg pleier å lage denne varianten, og synes den er knallgod: http://www.helenesundby.no/hjemmelaget-grillkrydder/. Ellers krydrer jeg bare litt på innfall, men faste ingredienser er paprika, hvitløk, chili eller cayenne (eller begge), noen ganger løkpulver, koriander og cumin. Anonymkode: f23a4...a62
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 Piffi krydder? Anonymkode: ab4c3...fde 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. februar 2018 #9 Skrevet 4. februar 2018 Salt og pepper (gnis inn) før steking. Oregano og basilikum - helst fersk
Jerry Lee Skrevet 5. februar 2018 #10 Skrevet 5. februar 2018 Jeg er glad i Chili Explosion (på kvern), i tillegg til salt og pepper...også nykvernet. Krydrer en stund før tilberedning. Gnir gjerne inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå