AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Jeg bor i en studentby og etter nyttår så har flere nye studenter flyttet inn i bygget. 2-3 etasjer over meg er det en person som spiller høy dunkemusikk fra 10 om morgenen til 2 om natta. Veldig sjenerende og får hele rommet mitt til å riste. Jeg har kontaktet resepsjonen om det, men de har ikke sagt noe mer enn at de kommer tilbake til meg. De gangene jeg skal tidlig opp om morgenen pleier jeg å kontakte vektere dersom det fremdeles holder på etter kl 11 om kvelden, men får ikke gjort noe mer enn det. Har ikke kontakt med så mange flere i bygget, men ser i alle fall at på facebook siden så er det flere som klager på akkurat dette. Husreglene til bygget er at det skal være stille etter kl 11, men man skal også vise hensyn døgnet rundt. Dersom man bryter reglene for ofte vil man risikere å bli kaset ut, men det er jo nettopp det vedkommende ikke blir... Jeg er fullstendig klar over at man må tåle litt støy dersom man bor i en studentby, men mandag til fredag, 10 om morgenen til 2 om natta, hver eneste dag, jeg takler det ikke! Dersom jeg visste romnummeret (jeg har kun forklart ca. etasje og hvilken gang til vekterne) så skulle jeg banket på selv eller lagt en pen liten lapp (eller et krypdyr) i postkassen Anonymkode: 42c37...f20 1
Invicta Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Gå ut når du hører musikken, burde vel være ganske lett å finne ut av hvor den kommer fra om det spilles så høyt? 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 4 minutter siden, Invicta skrev: Gå ut når du hører musikken, burde vel være ganske lett å finne ut av hvor den kommer fra om det spilles så høyt? Det er sant, men jeg har ikke nøkkel til andre ganger enn min egen, mao jeg får ikke kommet meg opp i de andre etasjene Kan eventuelt vente utenfor og se om noen vil slippe meg inn Ts Anonymkode: 42c37...f20
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Ring politiet Anonymkode: b978d...b9b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Kjøp deg støyisolerende headset. Skulle ønske det fantes da jeg bodde på hybel. Hvis dette er 2-3 etasjer over kan jeg love at andre også klager, og at det kommer til å bli ordnet på en eller annen måte, før eller senere. Anonymkode: ff7bc...3bb 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 Synes du skal ringe politiet (02800), tydelig at administrasjonen ikke gjør noe, så da får man gå hardere til verks. Anonymkode: 120af...00e 1
penny_ Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 På 4.2.2018 den 17.20, AnonymBruker skrev: Synes du skal ringe politiet (02800), tydelig at administrasjonen ikke gjør noe, så da får man gå hardere til verks. Anonymkode: 120af...00e Jeg ringte politiet en gang pga musikk i første etasje fra en bar. De spurte om lydene kom gjennom bygget eller utenfra. Siden det kom gjennom bygget kunne de ikke gjøre noe.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #8 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, penny_ skrev: Jeg ringte politiet en gang pga musikk i første etasje fra en bar. De spurte om lydene kom gjennom bygget eller utenfra. Siden det kom gjennom bygget kunne de ikke gjøre noe. Det høres helt utrolig ut. Jeg har ringt politiet ved et par anledninger der det var høy musikk og de kom til naboen og sa ifra Anonymkode: b978d...b9b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå