Gå til innhold

Når mannen må "sortere følelser"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid går det fra et brudd, til dere er klar for et nytt forhold, eller en ny flørt?

Hva er det med menn som er romantiske, som er ivrige, som ...med en gang man tror det er noe, trekker seg tilbake for å sortere følelser?

Er det bare en dårlig og feig måte å si at han aldri var interessert?

Anonymkode: 442dc...2b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre så er det en fin måte og si på at du ikke er den rette for han. 

Anonymkode: 840b6...287

Skrevet

Er som regel det som skjer når kvinnen kjører på for hardt med rede, barn og giftetanker.

Anonymkode: 31769...ab5

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er som regel det som skjer når kvinnen kjører på for hardt med rede, barn og giftetanker.

Sånn strengt tatt er jo det det egentlige motivet med forhold for de fleste mennesker, så hvis man blir skremt av at noen er tøff nok til å være ærlig har man kanskje selv det største problemet. Alternativet er jo stort sett kvinner som fører en bak lyset fra dag 1. 

Anonymkode: ad07b...d85

Skrevet

Sånn strengt tatt er jo det det egentlige motivet med forhold for de fleste mennesker, så hvis man blir skremt av at noen er tøff nok til å være ærlig har man kanskje selv det største problemet. Alternativet er jo stort sett kvinner som fører en bak lyset fra dag 1. 

Det kan man si. Men det er stressende å høre på barn, gifte og hustanker allerede første mnd.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del (er dame) har det alltid vært kjærestene mine som har kjørt på med disse tingene og med siste kjæreste ødelagte det hele forholdet vår. Jeg må ta ting som det kommer og kan ikke planlegge hele livet på en gang. 

Skrevet

For min del (er dame) har det alltid vært kjærestene mine som har kjørt på med disse tingene og med siste kjæreste ødelagte det hele forholdet vår. Jeg må ta ting som det kommer og kan ikke planlegge hele livet på en gang. 

Ja er et helsike. Samme hvem det kommer fra. Men desv må nok kvinnene ta støyten her da dert er de som gnager mest om dette.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan man si. Men det er stressende å høre på barn, gifte og hustanker allerede første mnd.

Syns du. Andre vil finne det betryggende at noen ser en fremtid med dem og opplever folk som bare skal være all laidback og kul, ta "alt som det kommer" som irriterende og voldsomt stressende. 

Skrevet

Syns du. Andre vil finne det betryggende at noen ser en fremtid med dem og opplever folk som bare skal være all laidback og kul, ta "alt som det kommer" som irriterende og voldsomt stressende. 

Åja. Så det er derfor menn reagerer som i HI. Ok.

Skrevet

Åja. Så det er derfor menn reagerer som i HI. Ok.

Nei, akkurat det visste ts egentlig svaret på før hun startet tråden og trengte bare bekreftelse for å bli sikker: feig fyr som tror han sårer ts mindre med å juge henne opp i ansiktet i stedet for å kalle en spade en spade. "Sortere følelser" er bare en variant av "ikke interessert".

Så avsporet du tråden i innlegg 2. Naturlig nok. For det er ikke så mye mer å si i forhold til HI, men avsporinger kan være nyttig de og. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo,  men det er ikke å snakke om det og fremtiden som er problemet..... hvis en kvinne kjører på med planer osv med en gang, blir mannen lei og redd for at hele forholdet hele tiden skal være masete. Det handler om personen og hvor pågående hun er - ikke hva som er målet med et forhold.

Anonymkode: b98a4...724

Skrevet

Noen forveksler sikkert den spenningen og tenningen man føler helt i starten med faktiske følelser, men etterhvert når man tenker seg om så kjenner man at de riktige følelsene ikke er på plass. Vært der selv (er dame).

Anonymkode: ac622...192

Skrevet

Jeg blir ikke klok på den der, noenlunne det samme her, har sagt til han at han bare kan gi beskjed om ikke de rette følelsene er der, men neida, trenger litt space og tiden skal jobbe for oss. Greit nok, jeg trekker meg vekk.

Men, så er det han som fortsetter og ta kontakt med meg (?) 

Tror ikke det finnes noen fasit, er bare forvirret selv.

Anonymkode: 438d0...706

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...