Vala Skrevet 9. august 2002 #1 Skrevet 9. august 2002 Hvordan går man frem for å bli sosialantropolog? Hva slags bransjer er aktuelle å jobbe i etter avsluttet studiet? Synes det høres veldig spennende ut!
Gjest care Skrevet 9. august 2002 #2 Skrevet 9. august 2002 Du må søke deg inn på universitet. Ta sosialantropologi grunnfag + to andre grunnfag, så mellomfag og til slutt hovedfag. Får å få godkjent utdannelse må du også har forberedende. De finns sosialantropologer i stor sett alle yrker. :blunke:
Vala Skrevet 9. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2002 Takk for svar Care! Jeg har privatrett grunnfag fra før, jeg trenger da et grunnfag til i tillegg til sosialantropologi grunnfag for å kunne begynne på mellomfag eller må alle grunnfagene være samfunnsfaglige?
Gjest care Skrevet 9. august 2002 #4 Skrevet 9. august 2002 Nei alle grunnfag må ikke være samfunnsfaglig, men det kan lønne seg. Men da må du som sagt har et grunnfag til i tillegg til sosialant. Du må må ha 3 grunnfag + forberedende før du kan begynne på mellomfag. Men du må ha Hovedfag (som et to år) før du kan kalle deg sosialantropolog. :blunke:
Vala Skrevet 9. august 2002 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2002 Takk for hjelpen! :D Får gjøre meg ferdig med studiet jeg holder på med først så får vi se.. Vala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå