Gå til innhold

Kutter tvert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kutter tidlig hvis det er noe som skurrer. Nå har jeg hatt kontakt med en mann som har lovd meg gull og grønne skoger, men følger ikke opp det han lover. Satte hardt mot hardt, og han ønsket meg lykke til videre. Han er den eneste jeg har kontakt med på whatsapp, og i stedet for å sjekke appen ørten ganger daglig, har jeg slettet appen. For jeg har slette hans kontaktinfo, og han må ta kontakt med meg hvis det er noe. Hadde han som venn på snap, men han leser meldingene mine og sjekker storyen, men han svarer ikke på meldinger eller kommenterer, så han er slettet der og. 

Jeg blokket også en annen som skulle være FF, da jeg oppdaget at han var gift. 

Ei venninne holder kontakt med alle tidligere elskere og flørter, mens jeg vil bare legge ting bak meg og gå videre. 

Er det håpet on at han kommer tilbake som gjør det? Eller er det noe annet? 

Anonymkode: c9db0...6c7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er best å gjøre det sånn som du gjør, for da viser du at du ikke lar deg lure eller kaster bort tid, mens din venninde kanskje mister gode menn fordi hun har hodet vendt mot en av de tidligere elskerne og flørtene hennes som aldri egentlig kommer til poenget eller vil etablere et godt liv med henne uansett. Det er nok fordi hun liker oppmerksomheten, mange er sånn at de føler seg elendige uten å måle sin selvverd opp i andres interesse mot en og vite at de har mange flørter i bakhånd. Bortkastet i mine øyne.

Viktig å få dårlige personer ut av livet, enten det gjelder menn og tidligere flørter, eller venner. Gifte menn som vil bli FF eller menn som bare "all talk no action" er ikke noe man bør ville ha opp i privatlivet sitt eller livet sitt! :)
Jeg sletter de også bare og går videre. Aint nobody got time for that! :)

Anonymkode: 3a66a...b3b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...