sti9 Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Hei! Jeg er ferdig utdannet grunnskolelærer til våren og skal nå sende søknader rundt i kommunene. Jeg har ingen anelse på hvordan jeg skal skrive denne søknaden eller hva jeg skal ha på CV-en. Skal jeg skrive på de 30 studiepoengene jeg får i juni? Jeg har jo ikke fullført året enda... Og hva skal stå på selve søknaden? Jeg søker ikke til noen spesifikke stillinger. Noen som har vert igjennom dette før og som kanskje vil gi meg noen tips?
Jentadi Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Få med de siste 30 studiepoeng og skriv dato for eksamen. Du kan ansettes med forbehold om at du består denne. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Jeg var ferdig utdannet i fjor. Når jeg søkte jobb skrev jeg hvilke fag jeg hadde, antall studiepoeng i fagene, hva bacheloren handlet om, hva masteren handlet om og antall studiepoeng som masteren ville gi meg. Jeg ble innkalt på intervju nesten alle stedene jeg søkte. Anbefaler deg å høre med tidligere praksislærere og ansatte på studiet om de kan være referanser. Jeg fikk tilbud om jobb i slutten av februar/begynnelsen av mars i fjor. Da ble jeg ansatt med forbehold om at jeg besto utdanningen og sendte inn kopi av vitnemål når jeg fikk det. Jeg brukte søknadene her som utgangspunkt: https://www.dn.no/talent/2012/08/28/soknaden-som-gir-deg-drommejobben Anonymkode: d45a0...864
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå