Gå til innhold

Orgasme(r) = bra sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er sex som fører til orgasme(r) god sex? 

Anonymkode: 5a2b2...fb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss menn, ja. For kvinner er det det klassiske uttrykket som gjelder, "reisen er selve målet". Kvinner får mer ut av sex av å gi enn av få og menn får mer ut av sex ved å få enn ved å gi.

Anonymkode: e609e...24c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

For oss menn, ja. For kvinner er det det klassiske uttrykket som gjelder, "reisen er selve målet". Kvinner får mer ut av sex av å gi enn av få og menn får mer ut av sex ved å få enn ved å gi.

Hvis ikke du tuller her så MÅ du endre synet ditt før alle dine seksuelle forhold går i dass! Du forstår jo hele greia omvendt! Stakkars deg!

Orgasme er SELVSAGT målet!

Kvinner får INGENTING utav å (bare) gi!

»Reisen», du liksom! Haha!

Anonymkode: c2d3a...645

• Liker 3
Skrevet

Det kan være, men trenger ikke. For meg har faktisk de beste gangene vært uten. 

Anonymkode: ef9ca...f48

Skrevet

Mange menn opplever prematur ejakulasjon. Om det er orgasme kan vel også diskuteres. Men sexen oppleves ikke bra. 

Skrevet

Bra sex = bra sex. Orgasme er bare en bonus oppå det, syns jeg. 

• Liker 6
Skrevet

Ja, jeg vil si det. Sex uten orgasme kan være ok en gang iblant, men jeg føler alltid at noe mangler og at jeg ikke har nådd målet. Så jeg synes at sex uten orgasme er litt kjedelig.

Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv skrev:

Bra sex = bra sex. Orgasme er bare en bonus oppå det, syns jeg. 

Takk!

Skrevet

Jeg kan får orgasme uten at sex er bra, og jeg kan ha bra sex uten orgasme. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg slet veldig med å få orgasme under sex før, tilslutt ga jeg egentlig opp å bare nøt akten. Plutselig kom jeg, og det eneste som endret seg var at sexen ble litt mer følsom etter orgasmen, ikke før eller under. Så jeg klarer helt fint en omgang uten å komme. For meg er selve sexen det beste, ikke orgasmen :nordvesta:

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahhaha! NOT

såklart er orgasmen målet, får jeg ikke orgasme(r) er sexen bortkasta !

Anonymkode: cb336...bd8

• Liker 2
Skrevet
8 hours ago, Jentadi said:

Jeg kan får orgasme uten at sex er bra, og jeg kan ha bra sex uten orgasme. 

Enig med deg, men som "hovedregel" vil jeg si at sex uten orgasme er ganske døllt. De første årene jeg var seksuelt aktiv fikk jeg ikke orgasme under samleie, og da var jo det liksom normen, og det var greit. Men etter at jeg "lærte" meg å få vaginal orgasme er det litt nedtur dersom jeg ikke kommer under samleie. 

Anonymkode: 69ab6...715

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg, men som "hovedregel" vil jeg si at sex uten orgasme er ganske døllt. De første årene jeg var seksuelt aktiv fikk jeg ikke orgasme under samleie, og da var jo det liksom normen, og det var greit. Men etter at jeg "lærte" meg å få vaginal orgasme er det litt nedtur dersom jeg ikke kommer under samleie. 

Anonymkode: 69ab6...715

Selvfølgelig. Orgasmen er «the cherry on top», men det er ikke den som avgjør kvaliteten på sexen.

• Liker 1
Skrevet

Blir ganske skuffa om jeg ikke får orgasme, da er det bortkastet tidsfordriv for min del. Utenom hvis det er med kjæresten som jeg elsker for da er det koselig med sex uansett om jeg ikke skulle fått orgasme. Heldigvis er han flink å gir meg et par hver gang uansett :)

Skrevet

Selv om det for min del er at reisen er selve målet, så betyr da ikke det at jeg bare GIR sex! Jeg FÅR minst like mye! Merkelig slutning!

Om jeg får orgasme trenger faktisk ikke å si noe om kvaliteten på sexen. Noen dager klarer jeg ikke å komme, men kan likevel ha sinnsykt tilfredsstillende sex! Trist om alt som ga meg glede var noen sekunders orgasme.

Skrevet
15 timer siden, malen93 skrev:

Blir ganske skuffa om jeg ikke får orgasme, da er det bortkastet tidsfordriv for min del. Utenom hvis det er med kjæresten som jeg elsker for da er det koselig med sex uansett om jeg ikke skulle fått orgasme. Heldigvis er han flink å gir meg et par hver gang uansett :)

Har du ofte sex med andre enn kjæresten din da?

• Liker 1
Gjest Athleisure
Skrevet

Sexen er dårlig hvis jeg ikke får orgasme. Orgasme er målet, hvorfor ellers ha sex?

Skrevet
Akkurat nå, Athleisure skrev:

Sexen er dårlig hvis jeg ikke får orgasme. Orgasme er målet, hvorfor ellers ha sex?

For å få bekreftelse på at du fortsatt er deilig i og med at du får en mann til å komme.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

For å få bekreftelse på at du fortsatt er deilig i og med at du får en mann til å komme.

Akkurat derfor jeg sliter, når dama nesten aldri kommer......

Skrevet
4 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Har du ofte sex med andre enn kjæresten din da?

1. Hvorfor bryr det deg?
2. Nei jeg mente som jeg skrev at generelt så er sex uten orgasme bortkastet tidsfordriv. I forhold eller som singel eller i FF forhold eller hva som helst. Men en gang i blandt når det er med en man elsker så går det greit uten orgasme for da er nærheten i seg selv koselig , så lenge det ikke blir en vane. Sexpartnere eller forhold hvor det er en vane at mannen ikke gir meg orgasme avslutter jeg raskt, og som jeg skrev er jeg i dag i forhold med en som gir meg flere orgasmer hver gang så da er åpenbart ikke sexen bortkastet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...