Gå til innhold

Hvor mye betaler du i bilforsikring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er egenandelen på?

Anonymkode: 629fd...b06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4000 i året. Egenandel på 6000. Max bonus

• Liker 1
Skrevet

Delkasko. 2500 kr i året. 70% bonus. 4000 i egenandel

Anonymkode: cf838...6fb

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er egenandelen på?

Blir jo helt intetsigende når en ikke skal ha med merke/modell, og hvor en bor.

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, tdm900 skrev:

Blir jo helt intetsigende når en ikke skal ha med merke/modell, og hvor en bor.

Intetsigende for hvem? Deg Kanskje. Du vet jo ikke hva TS ønsker å se.

Hva er det med alle disse som skal fortelle hvilken tråder som er meningsfulle og hvilke som ikke er det. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor lang er en fisk?

Anonymkode: 63614...118

• Liker 4
Skrevet

2501 i året, delkasko, 75% 4. år. Egenandel 4000

Anonymkode: 503e3...67d

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med alle disse som skal fortelle hvilken tråder som er meningsfulle og hvilke som ikke er det. 

Hvorfor snakker du om TS, som om det er en annen person, når det er du selv som er TS?

Jeg er enig med kommentaren over. Pris på bilforsikring generelt er jo umulig å sammenligne om man ikke vet hva slags forsikring man har, på hvilken type bil av hvilken årsmodell, på hvor mange  hestekrefter osv.

Endret av asterix
  • Liker 2
Skrevet

Har en 3 år gammel Toyota Yaris hybrid. 20000 km i årlig kjørelengde. 75 % bonus og 4000 i egenandel. Full kasko. Betaler 4900 i året og bor ikke der det er dyrest å forsikre.

• Liker 2
Skrevet

Bilen er en 2001-modell. Har 70% bonus, 16.000 i årlig kjørelengde, egen garasje, delkasko. Koster 4200 i året. Egenandelen er på 4000.

Anonymkode: 9246f...472

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Intetsigende for alle🤣😂🤣🤣😂Morro å møte seg selv i døra? Det blir for dumt å skrive som AB når du gjør slik, ikke sant?😁😁

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fullkasko

Bonus: 70% 2. år

Kjørelengde 8000 km

Egenandel 4000,-

3931,- ikke medregnet trafikkavgiften til staten.

Endret av TMB
  • Liker 1
Skrevet

Takk til dere som har svart ordentlig☺Ser at det faktisk ikke er så store forskjeller, de fleste har rundt 4000 i egenandel og 4000 i kostnad pr år, de med delkasko ca 2500.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk til dere som har svart ordentlig☺Ser at det faktisk ikke er så store forskjeller, de fleste har rundt 4000 i egenandel og 4000 i kostnad pr år, de med delkasko ca 2500.

Vi har over 6000 i året på hver av våre to biler, også de med 4000 i egenandel. Pris på forsikring avhenger jo også av ting som bl.a. kjørelengde og antall hestekrefter i bilen.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har over 6000 i året på hver av våre to biler, også de med 4000 i egenandel. Pris på forsikring avhenger jo også av ting som bl.a. kjørelengde og antall hestekrefter i bilen.

Ja, Takk, nå har jeg vertfall fått en ca pris jeg hadde ingen anelse, ser at det ikke er mange tusen som skiller de høyeste og de laveste summene☺

Gjest Catalina Culès
Skrevet

5700

Egenandelen er på 4000.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Takk, nå har jeg vertfall fått en ca pris jeg hadde ingen anelse, ser at det ikke er mange tusen som skiller de høyeste og de laveste summene☺

Men hvorfor taster du ikke bare inn informasjonen om den aktuelle bilen i en forsikringskalkulator på nett og ser hva det faktisk blir for din situasjon?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor taster du ikke bare inn informasjonen om den aktuelle bilen i en forsikringskalkulator på nett og ser hva det faktisk blir for din situasjon?

Jeg skal ikke ha det selv.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke ha det selv.

Jeg lurte på ca pris.

Skrevet

Jeg betaler 9000 kr i året for fullkasko kun 8000km kjørelengde. Men det er første bil registrert på meg, så jeg har veldig lav bonus.

Anonymkode: 2f1d9...1cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...