Gå til innhold

Singel og kåt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er 22-23 mann. Hr ingen dame, er ikke den typen som er ofte på byen og jakter etter chikks, kan ikke gjøre det pga jobb osv, har lite tid. Har hatt sex en del, onanerer minst 1 gang om dagen, men er kjempe kåt. Jeg prøver å bli mindre kåt, men klarer ikke. Noen tips? Tar imot tips fra både damer og menn. 

Anonymkode: b0e8d...a98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 22-23 år gammel? På en god dag er du 22 år gammel, på en dårlig 23 år gammel? Eller hvordan fungerer det der egentlig?

Anonymkode: 9d5b9...12f

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er 22-23 år gammel? På en god dag er du 22 år gammel, på en dårlig 23 år gammel? Eller hvordan fungerer det der egentlig?

Anonymkode: 9d5b9...12f

22 snart 23. Skjønner ikke hva du mener!?

Skrevet

Litt tid har du jo tydeligvis siden du har hatt «en del sex». Du får finne deg en FF eller runke mer. FF er vel å foretrekke og nå som det Strax er vår så blir du vel enda kåtere 😉 så raska på!

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 22-23 mann. Hr ingen dame, er ikke den typen som er ofte på byen og jakter etter chikks, kan ikke gjøre det pga jobb osv, har lite tid. Har hatt sex en del, onanerer minst 1 gang om dagen, men er kjempe kåt. Jeg prøver å bli mindre kåt, men klarer ikke. Noen tips? Tar imot tips fra både damer og menn. 

Kan jeg komme med et forslag,

i stedet for å onanere minst en gang for dagen, så bruk heller den tiden på å finne deg ei dame, det kan være på et treningsstudio, på nettet, på jobb, naboleiligheten.... 

Skrevet
9 timer siden, Rotehodet skrev:

Kan jeg komme med et forslag,

i stedet for å onanere minst en gang for dagen, så bruk heller den tiden på å finne deg ei dame, det kan være på et treningsstudio, på nettet, på jobb, naboleiligheten.... 

Akhh Frag out😝. Er så lei av å høre det der. Piss 

Skrevet
9 timer siden, Almond skrev:

Litt tid har du jo tydeligvis siden du har hatt «en del sex». Du får finne deg en FF eller runke mer. FF er vel å foretrekke og nå som det Strax er vår så blir du vel enda kåtere 😉 så raska på!

Jepp. FF er bra, men hvor skal jeg finne det?! 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder

• Liker 1
Skrevet

Få deg kjæreste da.

Anonymkode: 71c85...844

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dem er da over alt! Ser du ei du liker synet av- gå bort og prat med henne. Butikken, toget, jobben, på gata etc. Du må manne deg opp og hoppe i det når du ser noe du liker!

Skrevet
1 time siden, Jentadi skrev:

Tinder

Den appen der er et helt meningsløst konsept. Funker ikke for meg. Fikk noe macher, men blir sjeldent noe ut av det😝.

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, Almond skrev:

Dem er da over alt! Ser du ei du liker synet av- gå bort og prat med henne. Butikken, toget, jobben, på gata etc. Du må manne deg opp og hoppe i det når du ser noe du liker!

Sliter litt med det.  Tør ikke å snakke til noen først. Er veldig flink til samtaler osv. Men å starte samtalen først med noen er ikke bare min ting.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sliter litt med det.  Tør ikke å snakke til noen først. Er veldig flink til samtaler osv. Men å starte samtalen først med noen er ikke bare min ting.

*Er bare ikke min ting*

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så når du skal komme i kontakt med jenter så er det fordi dem kommer til deg? Jaja.... et tips til dere gutter; dere får noen gratispoeng hos damene med å fremstå som «det jeg ser og liker skal jeg ha»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...