ulven298 Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Bare jeg som blir helt sinnsykt irritert når jeg ser noen stirre og/eller snakke om deg, mens jeg er der?! Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg... idag satt jeg alene på bussen, da to andre jenter på ca samme alder satt seg på setene ved siden av. Hun ene begynte å snakke om meg til hun andre, og trodde at jeg ikke hørte det. Hun viste tegn og pekte på meg, som at hun andre jenta skulle se på meg. jeg ble så irritert at jeg stirret på hun ene jenta, slik at hun ikke turte å stirre på meg! Jeg stirret direkte rett inn i øynene på henne, fordi jeg ble så irritert over at de drev å visket sånn om meg og trodde at jeg ikke hørte det. hvordan kan man egentlig reagere best mulig i slike situasjoner? jeg er forresten 15 år:)
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 *hvisket. Hvorfor skulle de hviske om deg og hva ble sagt? Anonymkode: dbe96...48d
ulven298 Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: *hvisket. Hvorfor skulle de hviske om deg og hva ble sagt? Anonymkode: dbe96...48d Hun ene tok fingeren over brynet sitt og visket "så du det?" Dette gjentok hun flere ganger... også gjorde hun sånn greie med hode, der hun mente at venninna skulle snu seg og se på meg. Som om det var noe galt med brynet mitt ellerno? dette varte sinnsykt lenge, og jeg ble så ufattelig irritert! Hvordan kan folk gjøre dette? Det er jo så sinnsykt ukomfortabelt for den som de gjør det mot! 2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Jeg bryr meg ikke hva folk sier om meg.
ulven298 Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2018 8 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg bryr meg ikke hva folk sier om meg. Jeg bryr meg veldig lite om hva folk sier bak ryggen på meg når jeg ikke er der. men når folk sier det forran trynet mitt, og tror jeg ikke hører på, så blir jeg så sinnsykt irritert!!
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, ulven298 skrev: Jeg bryr meg veldig lite om hva folk sier bak ryggen på meg når jeg ikke er der. men når folk sier det forran trynet mitt, og tror jeg ikke hører på, så blir jeg så sinnsykt irritert!! Ok Jeg bryr meg ikke om de sier det bak ryggen min eller foran ansiktet mitt. Men det har kanskje noe med at jeg er nesten 20 år eldre enn deg. Da jeg var 15 brydde jeg meg men ikke nå lenger.
HalldirV2 Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 51 minutter siden, ulven298 skrev: Bare jeg som blir helt sinnsykt irritert når jeg ser noen stirre og/eller snakke om deg, mens jeg er der?! Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg... idag satt jeg alene på bussen, da to andre jenter på ca samme alder satt seg på setene ved siden av. Hun ene begynte å snakke om meg til hun andre, og trodde at jeg ikke hørte det. Hun viste tegn og pekte på meg, som at hun andre jenta skulle se på meg. jeg ble så irritert at jeg stirret på hun ene jenta, slik at hun ikke turte å stirre på meg! Jeg stirret direkte rett inn i øynene på henne, fordi jeg ble så irritert over at de drev å visket sånn om meg og trodde at jeg ikke hørte det. hvordan kan man egentlig reagere best mulig i slike situasjoner? jeg er forresten 15 år:) Jeg synes du skal ta lang rennafart og drite langt i hva de hvisker og tisker om, det sier vel langt mer om dem enn deg?! Hold hodet høyt og hevet, det eneste som teller er din oppfatning av deg selv. Lykke til Og ey, du er 15, bare drittungen...du har livet foran deg. Den tiden du opplever nå vil være glemt om noen få år, du vil se tilbake å glise.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 Kvinner vil ha likestilling? Vel, jeg hadde gitt en fyr som oppførte seg slik en skikkelig en på trynet. Anonymkode: 0c22d...aad
Gjest GoldenLioness Skrevet 4. februar 2018 #9 Skrevet 4. februar 2018 8 timer siden, ulven298 skrev: Bare jeg som blir helt sinnsykt irritert når jeg ser noen stirre og/eller snakke om deg, mens jeg er der?! Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg... idag satt jeg alene på bussen, da to andre jenter på ca samme alder satt seg på setene ved siden av. Hun ene begynte å snakke om meg til hun andre, og trodde at jeg ikke hørte det. Hun viste tegn og pekte på meg, som at hun andre jenta skulle se på meg. jeg ble så irritert at jeg stirret på hun ene jenta, slik at hun ikke turte å stirre på meg! Jeg stirret direkte rett inn i øynene på henne, fordi jeg ble så irritert over at de drev å visket sånn om meg og trodde at jeg ikke hørte det. hvordan kan man egentlig reagere best mulig i slike situasjoner? jeg er forresten 15 år:) Smil og vink gå bort til dem og si; hva er det dere snakker om som er så spennende?!?!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #10 Skrevet 4. februar 2018 Smil og si "bare prat, så skal jeg late som jeg ikke hører dere" Eller si "Så du henviste til meg og jeg må si meg enig, det brynet ditt så virkelig ikke bra ut" få de til å føle seg dumme Evt kan du bare smile, sette deg tilbake, ta øreproppene i øra og lukke øynene og ørene. Anonymkode: 86b7f...c86 2
ulven298 Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Smil og si "bare prat, så skal jeg late som jeg ikke hører dere" Eller si "Så du henviste til meg og jeg må si meg enig, det brynet ditt så virkelig ikke bra ut" få de til å føle seg dumme Evt kan du bare smile, sette deg tilbake, ta øreproppene i øra og lukke øynene og ørene. Anonymkode: 86b7f...c86 dette var egt ganske smart! takk
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #12 Skrevet 5. februar 2018 På 4.2.2018 den 2.41, ulven298 skrev: Bare jeg som blir helt sinnsykt irritert når jeg ser noen stirre og/eller snakke om deg, mens jeg er der?! Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg... idag satt jeg alene på bussen, da to andre jenter på ca samme alder satt seg på setene ved siden av. Hun ene begynte å snakke om meg til hun andre, og trodde at jeg ikke hørte det. Hun viste tegn og pekte på meg, som at hun andre jenta skulle se på meg. jeg ble så irritert at jeg stirret på hun ene jenta, slik at hun ikke turte å stirre på meg! Jeg stirret direkte rett inn i øynene på henne, fordi jeg ble så irritert over at de drev å visket sånn om meg og trodde at jeg ikke hørte det. hvordan kan man egentlig reagere best mulig i slike situasjoner? jeg er forresten 15 år:) Tenker vi heller sier 37 år gammel mann jeg. Anonymkode: 2dd2e...2b7
ulven298 Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #13 Skrevet 5. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker vi heller sier 37 år gammel mann jeg. Anonymkode: 2dd2e...2b7 ?? Lol hvorfor tror du jeg er 37 år? Var norsken min så bra?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #14 Skrevet 6. februar 2018 Overse det. På bygda glaner folk. Der stopper de bare for å glane på folk der. Og de legger ikke skjul på det en gang. De glaner lenge og skjønner ikke at det er uhøfflig heller. Anonymkode: 7e5c4...d3a
Gjest N-Nøff Skrevet 6. februar 2018 #15 Skrevet 6. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Overse det. På bygda glaner folk. Der stopper de bare for å glane på folk der. Og de legger ikke skjul på det en gang. De glaner lenge og skjønner ikke at det er uhøfflig heller. Anonymkode: 7e5c4...d3a Hæ?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #16 Skrevet 6. februar 2018 On 2/4/2018 at 3:37 AM, AnonymBruker said: Kvinner vil ha likestilling? Vel, jeg hadde gitt en fyr som oppførte seg slik en skikkelig en på trynet. Anonymkode: 0c22d...aad ------------------------------------------------- Hva er det med øyenbrynene dine da, ts? Ser de spesielle ut? Anonymkode: a948e...79d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #18 Skrevet 6. februar 2018 Har kjæringer på jobb som er sånn. Men jeg tror de ikke skønner at jeg ser de. De baksnakker noe grusomt . Spesielt de som ikke er som dem. Det går på psyken løs. For man blir litt paranoid av det. Hva sier de om meg nå. Jeg ser sjef er veldig vennlig med disse damene ( sjef er dame) skulle tro det var venninder . Så jeg blir jo nervøs av det. Vet de ikke liker meg før jeg har åpent kritisert de for noe de gjorde feil. Anonymkode: 6fa46...9df
ulven298 Skrevet 6. februar 2018 Forfatter #19 Skrevet 6. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: ------------------------------------------------- Hva er det med øyenbrynene dine da, ts? Ser de spesielle ut? Anonymkode: a948e...79d Dette har nokk ingenting med saken å gjøre? jeg er ganske fornøyd med bryna mine. Jeg tegner dem med sminke. jeg får også ofte komplimenter på dem:)
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #20 Skrevet 6. februar 2018 På 5.2.2018 den 15.04, ulven298 skrev: ?? Lol hvorfor tror du jeg er 37 år? Var norsken min så bra? Over gjennomsnittet Anonymkode: 2dd2e...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå