AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Hei, er det teit å legge noen til snapchat, når du ikke er venn med vedkommende på face eller Instagram? Vi holdt på for noen år siden, men det ble mye rot. Jeg slettet han selv fra Facebook. Ca 1 år etter la jeg han til Facebook igjen. Han har aldri svart på denne, men jeg får ikke sendt noen ny... kun melding. Er jeg da blokkert? Har lyst å legge han til på Snap, men er redd det blir litt masete? Siden han avviste meg på Facebook for snart 1 år siden. Han har i mellomtiden møtt en annen, og det er greit for meg. Savner bare den kontakten vi hadde før vi begynte å rote. Vi har mange felles venner, og jeg synes det er sårt at alle felles venner snakker sammen/holder kontakt mens jeg er utenfor. Da jeg sendte ny forespørsel, vet jeg den ble avvist fordi han nettopp hadde møtt sin nye kjæreste. Vil han bare bli irritert hvis jeg legger han til Snap? Hvordan ville du reagert? Anonymkode: 22de3...cd4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Jeg ville ikke likt det. Hadde jeg ønsket kontakt med deg, så ville jeg akseptert venneforespørselen, eller rakt ut hånden selv. Anonymkode: d0aec...dc2 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Hvis du får opp profilen hans på face er du ikke blokkert. Anonymkode: aa35f...483
Gjest Cocosa Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Skjønner ikke at dette er noe du lurer på engang. Det er både rart, respektløst, unødvendig og veldig veldig merkelig
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Hvis du ikke får til å sende en ny venneforespørsel, har han avslått den forrige og gjort slik at du ikke kan sende flere. Ta hintet. Anonymkode: 8d0f4...218
Apekatten Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 Når han ikke vil ha deg som venn på Facebook, hvorfor tror du at han vil ha deg på Snapchat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå