Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en ny jakke, tror jeg... :oops:

Det står mellom en beige eller svart trenchcoat (eller hvordan det nå skrives.)

Eller en svart kort jakke i fløyel (mykt med uthevede stiper, helt svart) (er veldig dårlig på stoffer :oops: ) Den har en stor "stikk" i livet, så den går inn. Slutter med hoftene. Dette var ikke lett :oops:

Hva ville dere valgt? Jeg føler kanskje trenchcoat er litt på vei ut, og det blir jo veldig frakk å gå med til våren.

Hva er på vei inn og ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke noe om hva som er på vei inn eller ut, men JEG ville tatt trenchcoaten... Er faktisk på leting etter det selv, hvor har du funnet denne?

Skrevet

Trenchcoat er vel supertrendy det. Hadde valgt den uansett. Ut i fra din beskrivelse høres den andre ikke noe fin ut ;) (i mine øyne da) og trenchcoat er et praktisk plagg til alle årstider. Jeg skal nå ut å kjøpe meg en rosa. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror det var vero moda jeg så den på :)

Skrevet

Tror de har trenchcoat de fleste steder for tiden. VeroModa har. HM har flere typer. Det er nok flere billigbutikker som også har inne kan jeg tenke meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Når har trenchcoat vært ut da? Det er jo en klassiker som aldri er umoderne, men som av og til blir supertrendy.

Skrevet

kan nokon forklara akkurat kva ein trenchcoat er? :oops: Eg har ein viss anelse om at det er ei halvsid jakka? Der er i allfall det eg har gått rundt og trudd:) Er det noko meir som kjennetegnar ein trenchcoat?

Skrevet

Av en eller annen grunn liker ikke jeg trenchcoaten. Får en sånn "avisselger som står på Times Square i New York i 1929 og roper ut at her kan en lese alt om det store børskrakket for bare 10 cent" følelse av den.. :oops:

Er vel litt rar akkurat der. ;)

Gjest Aurélie
Skrevet

Sier meg enig med deg Saeria. Det er litt detektiv/spion-preg over de også :ler: Uansett hvor trendy trenchcoat er, kommer jeg aldri til å skaffe meg det.

Skrevet
Sier meg enig med deg Saeria. Det er litt detektiv/spion-preg over de også :ler: Uansett hvor trendy trenchcoat er' date=' kommer jeg aldri til å skaffe meg det.[/quote']

Ja! Fikk den KGB feelingen når jeg så innlegget ditt...men de som liker jakkene får kose seg med at de er her for fullt. ;)

Skrevet

Er det noe jeg ihvertfall skal skaffe meg, så er det en svart trenchcoat, så jeg ville helt helt klart valgt en slik jakke ;) . Skal titte etter det når jeg er i London, ellers så bestiller jeg fra H&M ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Enig med dere begge! :ler:

Har aldri likt trenchcoat jeg, og kommer heller aldri til å kjøpe meg det.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Tror egentlig ikke at tråden handlet om hva dere liker eller ikke liker? :roll:

Skrevet

Jeg insinuerte vel i grunnen at jeg ville tatt den andre, men burde vel sagt det. ;) So here goes. Jeg ville valgt den andre jakka!

Naturligvis er det opp til trådstarter å velge selv. Hun får ta den hun liker best.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker for mange gode innspill, men jeg valgte en helt annen jakke :) En dressjakke med noe striper av blondemønster på som var kjempe fin :) kjøpt på vero moda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...