Linn3c Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 .. i håret til denne kjolen? Eg har ganske langt (midt på ryggen ca), tjukt, raud-brun-oransje hår, med fall/krøller... Har nokon forslag til kva eg kan bruka? Takk!
aprilbrud Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 Kjolen er jo litt sånn "bohemaktig", så jeg ville gått for blomster! Tror det hadde blitt nydelig til kjolen, og også til håret ditt sånn du beskriver det. Men det kommer jo litt an på hvor høy du er også, hvis man er litt lav, "strekker" man seg litt ved å få en tiara på hodet!
Linn3c Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2005 Men det kommer jo litt an på hvor høy du er også, hvis man er litt lav, "strekker" man seg litt ved å få en tiara på hodet! Takk for svar! - Eg er vel igrunnen ganske lav, ca 161 cm, men så er jo mannen også ganske lav berre 167 cm, så om eg har både tiara og høge sko, kan det faktisk bli for mykje...
aprilbrud Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Takk for svar! - Eg er vel igrunnen ganske lav, ca 161 cm, men så er jo mannen også ganske lav berre 167 cm, så om eg har både tiara og høge sko, kan det faktisk bli for mykje... Definitivt høye sko og blomster i håret!
TeddyToria Skrevet 10. februar 2005 #6 Skrevet 10. februar 2005 Tror også jeg ville gått for blomster, evt. med hårpynt i form av perler på søv eller gulltråd i tillegg. Leker med den tanken selv! Hvis du har blomster, trenger du jo ikke slør, og det er kanskje ikke nødvendig siden du har sånne luftige lange ermer på kjolen!??!! Det er i alle fall min mening!
Augustbrud02 Skrevet 10. februar 2005 #7 Skrevet 10. februar 2005 Når det gjelder slike ting, så synes jeg man skal velge akkurat det man har lyst til jeg, ellers vil man angre i ettertid. Har du lyst på tiaera, så velg det. Ellers er det jo smart å prøve de forskjellige tingene sammen med kjolen om du har mulighet til det, da finner du jo fort ut hva som passer eller ikke.
Bokalven Skrevet 10. februar 2005 #8 Skrevet 10. februar 2005 .. i håret til denne kjolen? Et alveaktig diadem hadde vært rålekkert til den nydelige, alveaktige kjolen!
Linn3c Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2005 Et alveaktig diadem hadde vært rålekkert til den nydelige, alveaktige kjolen! Ja, ikkje sant!? - Eg har berre venta på at den kommentaren skulle koma, men det er visst ingen som tenkjer slik eg gjer. Veit du om nokre stader der ein kan få tak i eit slikt, eller eit slags smykke til å ha i panna? Eg berre må prøve det!
Annie78 Skrevet 11. februar 2005 #10 Skrevet 11. februar 2005 Å! Det er sinnsykt fint!!! Skulle hatt et selv hvis det hadde passet til kjolen min...Men frykter at du må få et spesiallaget... hvis du ikke skal en tur til utlandet. Det har de sikkert mer av slike ting...
RoseJenta Skrevet 11. februar 2005 #11 Skrevet 11. februar 2005 Ja, ikkje sant!? - Eg har berre venta på at den kommentaren skulle koma, men det er visst ingen som tenkjer slik eg gjer. Veit du om nokre stader der ein kan få tak i eit slikt, eller eit slags smykke til å ha i panna? Eg berre må prøve det! Har noen tips her, riktig nok noe man må kjøpe fra utlandet da men.. Arwen sin: http://www.noblecollection.com/catalog/pro...NN0574&catid=17 Eowyn sin: http://www.noblecollection.com/catalog/pro...NN7345&catid=17 Galadriel sin: http://www.noblecollection.com/catalog/pro...NN3247&catid=17 Generelt med LOTR smykker: http://www.noblecollection.com/catalog/cat...og.cfm?catid=17 Hvis det er sånn alvisk man snakker om da selvfølgelig Ellers kan sikkert også ett raskt google eller ebay søk komme med gode ideer også
Annie78 Skrevet 11. februar 2005 #12 Skrevet 11. februar 2005 De var helt utrolig fine!! Men dyre... :-?
Murf Skrevet 13. februar 2005 #13 Skrevet 13. februar 2005 leter du etter pannesmykker, søk på circlets. Får opp en del fine da.
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #14 Skrevet 13. februar 2005 Prøv Ebay også. Der finnes "alt"
Gjest Gjesten Skrevet 13. februar 2005 #15 Skrevet 13. februar 2005 Den kjolen er så utruleg nydeleg!!! Såg på den til svigerinna sitt bryllup, og om eg nokon gong skal gifte meg vil eg ha den ja. Om du flettar blomar og eit smykke, sikkert lettast med perler, inn i håret ditt kan det bli ganske fint til trur eg. Forresten; her er link til to stk ganske okay tiaraer som er ganske lave og enkle- men litt dyre ja. http://www.lindsayfleming.com/accessories.htm Lykke til med den store dagen, du kjem til å bli heilt nydeleg!!!
Linn3c Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #16 Skrevet 13. februar 2005 Takk for alle flotte kompliment om kjolen min! - Det varmar! Og masse gode tips og råd var det også kome! - Har vore inne og kikka litt på dei, og det var masse flott der altså! Eg har også vore på denne sida, viss det er til interesse for nokon andre. Der er det utruleg mange lnkjer til brude-tilbehør.
Linn3c Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #17 Skrevet 17. februar 2005 Eg fann meg ein tiara i brudebutikken, eg. - Så får me sjå om eg brukar den, noko som er stort sannsyn for at eg gjer, eller om eg likevel går for pannesmykke, noko som er vanskeleg å få tak i...
Miori Skrevet 17. februar 2005 #18 Skrevet 17. februar 2005 Fantastisk fin kjole! Om du ikke har bestemt deg synes jeg at blomster eller tiara er finest til den kjolen. Har sett en brud med slør til denne kjolen, og det ble litt for mye etter min mening. Men gå for retningen alv. Det er jo så vakkert!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå