gunnk89 Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Hei Var til undersøkelse av eggstokker og livmor i narkose (laproskopi) onsdag. Lurer på om det er noen andre her som har gjort det? Som evt. Kan dele erfaringer, typ hvor lenge var dere dårlige? Skal egentlig på jobb igjen mandag, men vet virkelig ikke om jeg greier! 🙄
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Onsdag til mandag, går helt fint, selv med en jobb der en er aktiv og tunge løft. Anonymkode: a2c4b...162
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Kommer helt an på, det varierer fra person til person. Jeg var hjemme en uke men orket ikke mye mer en jobb i to uker i alle fall. Tror det tok fulle seks før energien var tilbake som normalt. Anonymkode: 26104...07e
tuppelene Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 Begynner å bli noen år siden nå, men tror jeg var sykemeldt i 3 dager. Var på jobb på dag 4, en fredag, og det var fortsatt ganske ubehagelig husker jeg. Sjefen sendte meg hjem noen timer før den dagen siden jeg ikke måtte være der. Husker jeg leste litt ulike erfaringer. Noen er helt fine med en gang etterpå, mens hos andre er det ubehag over maaange dager. Lykke til, håper det bedrer seg snart👍
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Det varierer nok veldig fra person til person og hva de gjør mens du er i narkose. Hvis du trenger noen flere dager på å komme deg, så ville jeg tatt kontakt med fastlege for å få sykemelding noen dager til. Lykke til, og god bedring! Anonymkode: d49a6...839
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 Jeg tok nettopp lapraskopi, og har tidligere blitt veldig dårlig av narkose - type ute av form i 2 uker minst etterpå. Nå merket jeg lite til narkosen, den varer jo bare i 15 minutter. Merket tydelig at det var et mye kortere inngrep, og at narkose idag åpenbart er veldig annerledes enn før mtp hangover. Jeg ble spurt om jeg ville ha 1 dag sykemelding, og i brevet stod det at enkelte ikke trengte sykemelding i det hele tatt. Det stemte ikke for meg, jeg var helt neddopa resten av ettermiddag av kvalmestillende(jeg ble mer satt ut av det enn narkosen egentlig) - og var litt slapp dagen etter(fredagen). På mandag var det helt uproblematisk å gå på jobb, og jeg lå ikke rett ut hele helgen heller. Skal sies at jeg ikke trengte noen omfattende inngrep, var en polypp som ikke var dypt inne - men de skjærte og skrapte bort. Trengte ikke smertestillende, og hadde ingenting vondt. Anonymkode: b9130...e72
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 Eh unnskyld - jeg blandet lapraskopi og hysterektomi(?) som jeg gjorde. GLem svaret mitt Anonymkode: b9130...e72
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 Jeg tok hjemmekontor dagen etter. Og var på kontoret dagen etter det igjen, under to døgn etter inngrepet. Men har en stillesittende jobb, og kjører bil fra egen garasje til jobbens garasje. Kommer an på hva slags jobb du har. Hvordan du kommer deg dit. Og hvordan formen er. Er du ikke i stand til å gå på jobb er du ikke det. Og da har det ingenting å si hva andre har gjort og ikke. Anonymkode: c6e5b...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå