AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 (endret) Er så dritlei alle som skal kommentere på vekta mi. Jeg har gått ned 55kg og skal ned rundt 10kg til (veier 75 kg og skal ned til rundt 60-65). Folk sier ikke at jeg er feit, tvert imot. De sier at jeg ser bra ut nå og vil se syk ut om jeg går ned mer. Jeg er xx cm og bruker 36-37 i sko. Ja, jeg er fortsatt feit!! Jeg har fett på kroppen og stor mage, jeg er jo ikke blind. Argh, hold munn om du ikke har peiling! Anonymkode: f1f98...ec3 Innlegget er redigert for kombinasjon av vekt og høyde. Yvonne (mod) Endret 4. februar 2018 av Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Ok, skal ikke si noe om det Anonymkode: be0e5...105 8
occultatum Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Syns du burde sette deg som mål å oppnå str 32 i sko. Alle som har mer enn 32 i skostr er definitivt tjukke. 17
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 Litt uklart hva du mener. Vil du ikke ha noen kommentarer på vekt overhodet eller savner du positive kommentarer på vekttapet ditt? Å gå ned 55 kg er en kjempeprestasjon - gratulerer! Ang. kommentarene om at du vil se syk ut med 10 kg mindre, så har jeg lagt merke til at ansiktet til folk med betydelig overvekt gjerne kan se litt magert ut når de går ned, selv om resten av kroppen ikke er mager. Så det er mulig at folk henger seg opp i det ved deg. Uansett, du slanker deg for deg selv ikke for andre, så ikke bry deg om negative kommentarer. Anonymkode: 390b4...af4 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Skrevet 3. februar 2018 (endret) 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så dritlei alle som skal kommentere på vekta mi. Jeg har gått ned 55kg og skal ned rundt 10kg til (veier 75 kg og skal ned til rundt 60-65). Folk sier ikke at jeg er feit, tvert imot. De sier at jeg ser bra ut nå og vil se syk ut om jeg går ned mer. Jeg er xx cm og bruker 36-37 i sko. Ja, jeg er fortsatt feit!! Jeg har fett på kroppen og stor mage, jeg er jo ikke blind. Argh, hold munn om du ikke har peiling! Anonymkode: f1f98...ec3 Du er kanskje overvektig, men du er ikke feit. Synlig fett på kroppen og stor mage er ofte mangel på muskelmasse, så du burde heller trene enn å gå rundt og innbille deg at du er feit og surmule over at folk sier du er fin som du er. Anonymkode: 7128a...586 Endret 4. februar 2018 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 Hva har skostr med vekta å gjøre? Forresten så var det liten str med tanke på høyden.. Anonymkode: 4a238...829 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 Kjempebra jobbet! Dersom du stopper å gå ned i vekt nå vil du fremdeles ha en mye sunnere vekt enn det du hadde, men om du går ned ti kg til vil det også være en sunn vekt. Det viktigste er uansett at du ikke går opp igjen. Siden du nettopp har gått ned vil huden din fremdeles være litt for stor, dette kan gjøre at du fremstår litt utsultet. Dette vil bedre seg over tid. Jeg hadde ei venninne som gikk ned masse, og hun så mye friskere ut etter å ha holdt vekta stabil i et år enn rett etter å ha gått ned. Nyt din nye, slanke kropp, og kjenn hvordan det er mye lettere å bevege seg nå, at formen din er mye bedre og at du sannsynligvis kommer til å klare å ha en bedre livskvalitet enn om du hadde forblitt din gamle jeg. Prøv å bær en sekk som veier 55 kg, så du kjenner hvor mye du faktisk har gått ned. Anonymkode: 5a890...fad
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 For du første er du ikke feit. Vekten er sunn, i alle fall om du har et godt aktivitetsnivå, selv om du akkurat bikker opp i gul sone på BMI skalaen. For det andre - ta nå til deg positive kommentarer. Må være utrolig deprimerende å bli sur og frustrert av komplimenter, og tolke alt i verste mening hele tiden. Anonymkode: de006...83b
Anglofil Skrevet 4. februar 2018 #9 Skrevet 4. februar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og kombinasjon av vekt og høyde. Yvonne (mod) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå