AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Hvordan ville du tolket det? Snart 3 mnd med dating. Faktor for usikkerhet: - Vet det er slutt mellom han og eksen. Men vet ikke om han er separert engang! Under et år siden det ble slutt. Har ikke turt å spørre og vet ikke hvordan - Deler samme hus som eks (bor i en annen etg av huset. Har planer om å gjøre det minst litt under et år til🤔). - Har mye kontakt med henne trur jeg, over messenger, og hun liker alt han legger ut på sosiale medier. Men kan jo hende de kun er venner? - Har langt mindre barnefri enn det han sa i starten, så vi kan aldri gjøre noe annet enn å sitte hjemme ilag. Helst hos han. Jeg har og barn, men mer barnefri enn han. Mtp bosituasjon kan barna gå fritt imellom etasjer. Egentlig er jo det greit, men han kunne jo bare vært ærlig om det fra start. Vet ikke om jeg kun er sex/rebound. Sikkert spennende når man har vært gift i x antall år Anonymkode: 03bf0...173
Gjest Tom Bäcker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Han er på vippen mellom deg og eksen.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Var i nøyaktig samme situasjon. Det var "helt slutt" men de bodde i hver sin etg. Hadde "godt forhold pga barna" og "ville ikke flytte ut fordi barna var så små" (yngste var 1 år). Det viste seg at jeg ikke var den store kjærligheten likevel men heller et spennende avbrekk. De ble sammen igjen Gjelder selvsagt ikke alle, men generelt sett, hvis et forhold er over, så flytter man ut relativt raskt og ordner samvær/økonomi etc Anonymkode: 55a69...a85
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Eksen min kunne fint sagt det samme til sin "kanskje nye" kjæreste. Han møtte noen før jeg visste m at han ville ut av ekteskapet, så jeg ville gått videre til noen som hadde klare rammer. Anonymkode: 71d39...b7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå