AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Eller er det noe du merker etterhvert? Anonymkode: 79d6f...f2a 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Jeg tror jeg har oppdaget at jeg gjør det. Jeg har liten interesse for personen jeg har datet den siste måneden, men synes det er så godt å ha ham der. Jeg tror helt ærlig at han bruker meg som en grei trøst, for han sier selv at han ikke er klar for et forhold. Og det er ikke jeg heller. Så jeg tror vi bruker hverandre.... Anonymkode: 93c57...037
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 av og til vet du, men mange ganger ikke tror jeg. Anonymkode: 431ea...464
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Merker det ja . Er jo ikke noen jeg er genuint interessert i , men bare liker å være med å få oppmerksomhet fra Anonymkode: b792b...fb3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Jeg har hatt en rebound ja. Det var bevisst fra min side. Viste seg til at han hadde følelser for meg og drittsekken som jeg var avviste han totalt. Angrer på oppførselen min, men jeg var ikke interessert i han uansett. Anonymkode: a609e...b74
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 Jeg hadde en rebound, skjønte det først etter en stund. Skjønte plutselig at det var viktigere for meg å få bekreftet at jeg kunne få en ny kjæreste enn å faktisk være kjæreste med ham. Vi ble aldri offisielt kjærester, jeg gjorde det slutt da han ønsket noe mer enn ukomplisert kos. Var nok ikke like forelsket i ham som jeg var i andre kjærester jeg har hatt, var nok mer opptatt av å komme meg videre etter eksen. Han jeg er gift med var nok også en rebound, men heldigvis utviklet det seg i riktig retning. Anonymkode: 64b0b...200
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 Tror ikke det er så mange som går aktivt inn for å bruke folk som rebound. Da synes jeg man er veldig kynisk i så måte. Man treffer den eller de man treffer og enten klaffer det eller ikke og det er mange ting som skal klaffe uansett. Hvis du ikke er mentalt klar for et nytt forhold så er det jo det det handler om og det er nok ikke så ofte bevisst uansett. Anonymkode: a43b0...ae9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå