Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvlke deodorant bruker du? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterilan lily blossom, lukter så godt ❤️ Og holder armhulene tørre og godluktende da 😁

Skrevet

Sterilan. 

Anonymkode: 4d656...2a5

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Sterilan og Kicks.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Dette fant jeg i skapet

Deostick

- Hugo Boss The Scent 

- Armani Code 

- Biotherm Deo Pure

Eau De Toilette

- Armani Stronger than you

- Boss The Scent 

- Chanel Egoiste

Skrevet

Kicks sin hvite med rosa kork. Lukter kjempegodt og holder armhulene tørre og velduftende. Emma S sin rosa er også veldig god. Pleier å bytte på de to. Har også en fra Rituals, men den har jeg ikke prøvd enda. 

Gjest Raptuza
Skrevet

Palmolive Fruity something deodorant

Skrevet

Sedix, dove, sterilan, vaseline intensive care, en fra cosmopharma. 

Anonymkode: d2f8a...7be

Skrevet

Vichy eller Nivea, må ha noen som passer til min sensitive armhuler og hindrer svettelukt.

Anonymkode: b08fc...0a3

Skrevet

Jeg liker veldig godt Sterilan Optimal Dry, den lukter skikkelig godt og holder svettelukten unna. Dessverre tåler jeg ikke aluminium i deodorant så godt, så akkurat nå prøver jeg Dermica Sensitiv uten aluminium. Håper denne fungerer greit, det er ikke så lett. Så langt føles armhulene ganske tørre.

Anonymkode: 729ff...ebc

Skrevet

Vichy uten parfyme. Er sinnsykt allergisk og dette er den eneste jeg kan bruke. Den er fri for parfyme og fargestoffer. 

Anonymkode: d3beb...707

Skrevet

Ingenting. Skjærer opp en sitronskive og gnir den under armene. 

Anonymkode: 9988b...e6c

• Liker 1
Skrevet

Etter å ha fått med meg såpass mange advarsler om at aluminiumsklorid kan være farlig, så ser jeg ingen grunn til å ta risikoen ved å bruke deodoranter som inneholder dette stoffet... spesielt ikke med så mange bra alternativer uten :-)

-Cosmica sensitive (på tilbud på apotek1 nå!) 

-La Roche Posay 24h (den uten aluminiumsklorid)

-Scmidt’s deoene (de beste, men må kjøpes på nett, iherb osv.)

Anonymkode: 021b6...0db

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om folk fortsatt er i tvil om aluminiumsklorid kan være skadelig, og ikke gidder å gjøre research selv: 

https://www.nrk.no/livsstil/antiperspirant-kan-vaere-skadelig-1.10974706

Jeg vet at det er skadelig. Men de snille deodorantene hjelper ikke nok mot svette, så for meg så er det ett nødvendig onde for å lukte godt og ikke få svetteringer. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at det er skadelig. Men de snille deodorantene hjelper ikke nok mot svette, så for meg så er det ett nødvendig onde for å lukte godt og ikke få svetteringer. 

Jeg luktet død og fordervelse da jeg byttet selv, men det gav seg etter en uke. Kroppen får litt sjokk når man ikke tilfører stoffer som tetter/hemmer svetterkjertlene, og går gjennom en avgiftningsprosess. 

Etter to uker er du luktfri, tro meg :-) Spesielt med Schmidt’s. Når alternativet er økt fare for brystkreft, så er det verdt å prøve, i det minste. :-)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg luktet død og fordervelse da jeg byttet selv, men det gav seg etter en uke. Kroppen får litt sjokk når man ikke tilfører stoffer som tetter/hemmer svetterkjertlene, og går gjennom en avgiftningsprosess. 

Etter to uker er du luktfri, tro meg :-) Spesielt med Schmidt’s. Når alternativet er økt fare for brystkreft, så er det verdt å prøve, i det minste. :-)

Jeg har dessverre ikke muligheten til å gå å stinke i 2 uker når jeg jobber. Men kanskje jeg blir å gi ett nytt forsøk i ferien.

Det står jo i linken at det er ikke påvist at det kan føre til kreft. Nerveskader er vel det som man potensielt kan få.

• Liker 1
Skrevet
På 3.2.2018 den 19.59, Rotehodet skrev:

Dette fant jeg i skapet

Deostick

- Hugo Boss The Scent 

- Armani Code 

- Biotherm Deo Pure

Eau De Toilette

- Armani Stronger than you

- Boss The Scent 

- Chanel Egoiste

Din femikladd😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...