Rosewood Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Sterilan lily blossom, lukter så godt ❤️ Og holder armhulene tørre og godluktende da 😁
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 (endret) Sterilan og Kicks. Endret 3. februar 2018 av Catalina Culès
Rotehodet Skrevet 3. februar 2018 #7 Skrevet 3. februar 2018 Dette fant jeg i skapet Deostick - Hugo Boss The Scent - Armani Code - Biotherm Deo Pure Eau De Toilette - Armani Stronger than you - Boss The Scent - Chanel Egoiste
Salka Skrevet 3. februar 2018 #8 Skrevet 3. februar 2018 Kicks sin hvite med rosa kork. Lukter kjempegodt og holder armhulene tørre og velduftende. Emma S sin rosa er også veldig god. Pleier å bytte på de to. Har også en fra Rituals, men den har jeg ikke prøvd enda.
Gjest Raptuza Skrevet 4. februar 2018 #9 Skrevet 4. februar 2018 Palmolive Fruity something deodorant
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #10 Skrevet 4. februar 2018 Sedix, dove, sterilan, vaseline intensive care, en fra cosmopharma. Anonymkode: d2f8a...7be
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #11 Skrevet 4. februar 2018 Vichy eller Nivea, må ha noen som passer til min sensitive armhuler og hindrer svettelukt. Anonymkode: b08fc...0a3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #12 Skrevet 4. februar 2018 Jeg liker veldig godt Sterilan Optimal Dry, den lukter skikkelig godt og holder svettelukten unna. Dessverre tåler jeg ikke aluminium i deodorant så godt, så akkurat nå prøver jeg Dermica Sensitiv uten aluminium. Håper denne fungerer greit, det er ikke så lett. Så langt føles armhulene ganske tørre. Anonymkode: 729ff...ebc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #13 Skrevet 4. februar 2018 Vichy uten parfyme. Er sinnsykt allergisk og dette er den eneste jeg kan bruke. Den er fri for parfyme og fargestoffer. Anonymkode: d3beb...707
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #14 Skrevet 4. februar 2018 Ingenting. Skjærer opp en sitronskive og gnir den under armene. Anonymkode: 9988b...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #15 Skrevet 5. februar 2018 Etter å ha fått med meg såpass mange advarsler om at aluminiumsklorid kan være farlig, så ser jeg ingen grunn til å ta risikoen ved å bruke deodoranter som inneholder dette stoffet... spesielt ikke med så mange bra alternativer uten :-) -Cosmica sensitive (på tilbud på apotek1 nå!) -La Roche Posay 24h (den uten aluminiumsklorid) -Scmidt’s deoene (de beste, men må kjøpes på nett, iherb osv.) Anonymkode: 021b6...0db
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #16 Skrevet 5. februar 2018 Om folk fortsatt er i tvil om aluminiumsklorid kan være skadelig, og ikke gidder å gjøre research selv: https://www.nrk.no/livsstil/antiperspirant-kan-vaere-skadelig-1.10974706 Anonymkode: 021b6...0db
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #17 Skrevet 5. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om folk fortsatt er i tvil om aluminiumsklorid kan være skadelig, og ikke gidder å gjøre research selv: https://www.nrk.no/livsstil/antiperspirant-kan-vaere-skadelig-1.10974706 Anonymkode: 021b6...0db Jeg vet at det er skadelig. Men de snille deodorantene hjelper ikke nok mot svette, så for meg så er det ett nødvendig onde for å lukte godt og ikke få svetteringer. Anonymkode: b08fc...0a3 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #18 Skrevet 5. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at det er skadelig. Men de snille deodorantene hjelper ikke nok mot svette, så for meg så er det ett nødvendig onde for å lukte godt og ikke få svetteringer. Anonymkode: b08fc...0a3 Jeg luktet død og fordervelse da jeg byttet selv, men det gav seg etter en uke. Kroppen får litt sjokk når man ikke tilfører stoffer som tetter/hemmer svetterkjertlene, og går gjennom en avgiftningsprosess. Etter to uker er du luktfri, tro meg :-) Spesielt med Schmidt’s. Når alternativet er økt fare for brystkreft, så er det verdt å prøve, i det minste. :-) Anonymkode: 021b6...0db
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #19 Skrevet 5. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg luktet død og fordervelse da jeg byttet selv, men det gav seg etter en uke. Kroppen får litt sjokk når man ikke tilfører stoffer som tetter/hemmer svetterkjertlene, og går gjennom en avgiftningsprosess. Etter to uker er du luktfri, tro meg :-) Spesielt med Schmidt’s. Når alternativet er økt fare for brystkreft, så er det verdt å prøve, i det minste. :-) Anonymkode: 021b6...0db Jeg har dessverre ikke muligheten til å gå å stinke i 2 uker når jeg jobber. Men kanskje jeg blir å gi ett nytt forsøk i ferien. Det står jo i linken at det er ikke påvist at det kan føre til kreft. Nerveskader er vel det som man potensielt kan få. Anonymkode: b08fc...0a3 1
Mr. Kilmister Skrevet 5. februar 2018 #20 Skrevet 5. februar 2018 På 3.2.2018 den 19.59, Rotehodet skrev: Dette fant jeg i skapet Deostick - Hugo Boss The Scent - Armani Code - Biotherm Deo Pure Eau De Toilette - Armani Stronger than you - Boss The Scent - Chanel Egoiste Din femikladd😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå