AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Del Skrevet 3. februar 2018 Er det noen som vet eksakt hva ordet hustle betyr? Fordi at jeg har hørt det i noen sangtekster og sånt men har fått inntrykk av at det ordet blir brukt i USA men hva vet vel jeg? Noen som vet? Anonymkode: e572c...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Del Skrevet 3. februar 2018 På amerikansk brukes det vel som regel i sammenheng med å jobbe (gjerne gjøre "hva som helst", jobbe hardt eller gjøre ulovlige ting) for å tjene penger. Anonymkode: c6dde...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Del Skrevet 3. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: På amerikansk brukes det vel som regel i sammenheng med å jobbe (gjerne gjøre "hva som helst", jobbe hardt eller gjøre ulovlige ting) for å tjene penger. Anonymkode: c6dde...e9d Okey. Anonymkode: e572c...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Del Skrevet 3. februar 2018 Googlet det, og det kan også bety push roughly; jostle. "they were hissed and hustled as they went in" a state of great activity. "the hustle and bustle of the big cities" I rap-sanger osv så mener de nok heller pengetjene-betydningen Anonymkode: c6dde...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Del Skrevet 3. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: På amerikansk brukes det vel som regel i sammenheng med å jobbe (gjerne gjøre "hva som helst", jobbe hardt eller gjøre ulovlige ting) for å tjene penger. Anonymkode: c6dde...e9d akkurat det står øverst på google-listen over ordet ja, men det betyr egentlig å drive noe fremover Anonymkode: 5e1fc...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #6 Del Skrevet 3. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: akkurat det står øverst på google-listen over ordet ja, men det betyr egentlig å drive noe fremover Anonymkode: 5e1fc...213 Ok når jeg googlet fikk jeg betydningen jeg skrev i det andre innlegget Men jeg har nesten kun hørt det i betydnignen å jobbe hardt og evnt ulovlig for å tjene penger (i serier, filmer osv fra USA) http://www.imdb.com/title/tt1800241/ Anonymkode: c6dde...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #7 Del Skrevet 3. februar 2018 4chans dronning! <3 Anonymkode: 4dfde...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå