Gå til innhold

Italiensk høyreekstrem (tenk frepper) skjøt ned mørkhudede før han gjorde Hitler-hilsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Politiker fra ytre høyre skjøt mot afrikanske migranter - så gjorde han fascisthilsen
Luca Traini (28) stilte i fjor til valg for partiet Lega Nord. I dag skjøt han mot migranter på gata i Italia.

Det var Lega Nord-politikeren Luca Traini (28) som åpnet ild mot afrikanske migranter i den italienske byen Macerata i dag.

Luca Traini var i fjor kandidat for Lega Nord ved kommunestyrevalget. Etter angrepet gikk han ut av bilen og gjorde en fascistisk hilsen, skriver italienske medier.
https://www.dagbladet.no/nyheter/politiker-fra-ytre-hoyre-skjot-mot-afrikanske-migranter---sa-gjorde-han-fascisthilsen/69406979

Lurer på hvor lang tid det tar før noen høyreekstrem frepper gjør noe tilsvarende gjør noe slikt her i Norge? Nei, vent nå litt...

Anonymkode: 6eaa9...6f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politiker fra ytre høyre skjøt mot afrikanske migranter - så gjorde han fascisthilsen
Luca Traini (28) stilte i fjor til valg for partiet Lega Nord. I dag skjøt han mot migranter på gata i Italia.

Det var Lega Nord-politikeren Luca Traini (28) som åpnet ild mot afrikanske migranter i den italienske byen Macerata i dag.

Luca Traini var i fjor kandidat for Lega Nord ved kommunestyrevalget. Etter angrepet gikk han ut av bilen og gjorde en fascistisk hilsen, skriver italienske medier.
https://www.dagbladet.no/nyheter/politiker-fra-ytre-hoyre-skjot-mot-afrikanske-migranter---sa-gjorde-han-fascisthilsen/69406979

Lurer på hvor lang tid det tar før noen høyreekstrem frepper gjør noe tilsvarende gjør noe slikt her i Norge? Nei, vent nå litt...

Aww...søtt forsøk.

Gjest N-Nøff
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så FRP består av italienere, for det meste? 

Skrevet
Akkurat nå, Neinøff skrev:

Så FRP består av italienere rasister, for det meste? 

:Nikke:

Skrevet

Jeg lukter false flag aksjon. Det er ikke lenge før det er valg i Italia og de som ønsker mindre innvandring har ledet stort frem til nå. Vi burde se på dette som et forsøk på å endre meningene til den italienske befolkning. Vi vet allerede fra USA, at multikulturalistene kan gjøre hva som helst. Slev bruke FBI og justisdepartementet til å overvåke og angripe politiske motstandere (Trump). 

Anonymkode: 4fb43...ffc

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Aww...søtt forsøk.

Du synes mord er søtt? Eller du synes det var søtt av han å forsøke å myrde?

Skrevet

Sammenligner du Lega Nord med FrP har du seriøst gått deg bort i det politiske landskapet.

• Liker 3
Skrevet

Kan noen forklare meg hva FrP har med dette å gjøre? 

For meg fremstår dette mer som et forsøk på å slå politisk mynt på en tragedie ved å sverte et norsk parti som ikke har noe med sakens anledning å gjøre.

Det blir som om  man skulle hetset SV for en skyteaksjon i Nigeria. Hvor er koblingen liksom

• Liker 3
Skrevet

Det er hevn for drapet på 18 år gamle Pamela Mastropietro. 

Anonymkode: cdcb9...7de

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes mord er søtt? Eller du synes det var søtt av han å forsøke å myrde?

Jeg synes innlegget ditt var søtt, minner litt om et barn som prøver å provosere fram en reaksjon. Og som et barn gjør du det så lite subtilt og opplagt at det hele blir nusselig. 

Skrevet
Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Jeg synes innlegget ditt var søtt, minner litt om et barn som prøver å provosere fram en reaksjon. Og som et barn gjør du det så lite subtilt og opplagt at det hele blir nusselig. 

Like fullt skrev du at du syntes det var søtt at rasisten prøvde å drepe. Uheldig ordvalg av deg kanskje?

Sånn, for ordens skyld, på seg selv kjenner man (ikke) andre. Jeg vet du projiserer. Da blir det for åpenbart hva det er du er ute etter.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er hevn for drapet på 18 år gamle Pamela Mastropietro. 

Rasisme er ikke hevn. Rasisme er rasisme.

Skrevet
11 minutter siden, Sphere skrev:

Sammenligner du Lega Nord med FrP har du seriøst gått deg bort i det politiske landskapet.

Nei, jeg sammenligner en som forsøkte å drepe folk basert på deres hudfarge med en viss annen hendelse her i Norge, utført av en person som var medlem av FrP.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rasisme er ikke hevn. Rasisme er rasisme.

Så når et folk blir utøvd rasisme mot så kan de ikke utøve rasisme tilbake?

Skrevet
12 minutter siden, WubWub skrev:

Kan noen forklare meg hva FrP har med dette å gjøre? 

For meg fremstår dette mer som et forsøk på å slå politisk mynt på en tragedie ved å sverte et norsk parti som ikke har noe med sakens anledning å gjøre.

Det blir som om  man skulle hetset SV for en skyteaksjon i Nigeria. Hvor er koblingen liksom

Lykke til med å finne en SVer som har stått for en skyteaksjon du kan bruke som sammenligning.

Du har nok lettere for å finne frem til noen som var medlem av FrP en gang i tiden som har stått for en skyteepisode.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så når et folk blir utøvd rasisme mot så kan de ikke utøve rasisme tilbake?

Jeg er sikker på at om du forteller politiet at du har tenkt å voldta som hevn for at en helt ukjent person voldtok noen du ikke vet hvem er, så vil de synes at det gjør du helt rett i. Garantert!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på at om du forteller politiet at du har tenkt å voldta som hevn for at en helt ukjent person voldtok noen du ikke vet hvem er, så vil de synes at det gjør du helt rett i. Garantert!

Ikke sammenlignbart. Dette utarter seg etter hvert til en krig, det er jeg helt sikker på! 

Likevel, jeg forsvarer ikke drap, i hvert fall ikke på uskyldige.

Vi har ikke bedt om denne befolkningsendringen!

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg sammenligner en som forsøkte å drepe folk basert på deres hudfarge med en viss annen hendelse her i Norge, utført av en person som var medlem av FrP.

Utøya var terror mot et politisk parti. Utført av en skroting som meldte seg ut av FrP fordi de ikke var ekstreme nok. Ser ikke sammenhengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...