AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Ja.. Hvordan forminsker jeg porene? Huden generelt er fin, og porene som plager meg er plassert på et mindre område på kinnene - under øynene og ved siden av nesen. Noen her med erfaringer? Jeg vet jeg ikke kan fjerne porene, men finnes det noe som er bevist effektivt som kan gjøre de mindre synlige? På forhånd takk Anonymkode: d9aba...9b4
Salka Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Sliter med det samme som deg. Har ren hud, men store porer i kinnene og på nesa. Paula's choice 2% BHA liquid exfoliant har hjulpet meg masse. Brukt den i to år nå, skal aldri slutte med den. Brukes som en toner etter rens under fuktighetskremen og skal ikke vaskes vekk. Porene trekker seg sammen av den. Jeg har mange primere, men den som fungerer best på meg er cover fx sin blurring primer. Den gjør porene mye mindre synlige og gir ikke urenheter som mange primere kan gi. Ingen av disse merkene tester på dyr, noe som er veldig viktig for meg.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 17 timer siden, Salka skrev: Sliter med det samme som deg. Har ren hud, men store porer i kinnene og på nesa. Paula's choice 2% BHA liquid exfoliant har hjulpet meg masse. Brukt den i to år nå, skal aldri slutte med den. Brukes som en toner etter rens under fuktighetskremen og skal ikke vaskes vekk. Porene trekker seg sammen av den. Jeg har mange primere, men den som fungerer best på meg er cover fx sin blurring primer. Den gjør porene mye mindre synlige og gir ikke urenheter som mange primere kan gi. Ingen av disse merkene tester på dyr, noe som er veldig viktig for meg. Jeg har hørt om den(PC 2% BHA-produktet), og har hatt veldig lyst til å prøve den! Kjøper du den på nett, evt. hvor? Primeren skal jeg også sjekke ut Tusen, tusen takk for tips! 17 timer siden, Hypnosee skrev: Ts - hvilke produkter bruker du nå? Jeg bruker en rens fra obagi, te-pads som toner(inneholder 2% salisylsyre) og rose hip oil noen ganger i uken. Sliter ikke med tørr hud, og synes mange fuktighetskremer blir for fete. -TS Anonymkode: d9aba...9b4
Salka Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt om den(PC 2% BHA-produktet), og har hatt veldig lyst til å prøve den! Kjøper du den på nett, evt. hvor? Primeren skal jeg også sjekke ut Tusen, tusen takk for tips! Jeg bruker en rens fra obagi, te-pads som toner(inneholder 2% salisylsyre) og rose hip oil noen ganger i uken. Sliter ikke med tørr hud, og synes mange fuktighetskremer blir for fete. -TS Anonymkode: d9aba...9b4 Begge deler fås kjøpt på skincity.no. De sender lynraskt og har kjempegod service. Bare hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå