Aurora1 Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Ahh.. Har havnet i en helt unødvendig og pinlig situasjon, og sitter nå med sikkelig vondt i magen. Det hele begynte med et inkassovarsel som kom til min folkeregistrerte adresse. Det viste seg at jeg hadde fått en (eller to?)regning til gamle adressen. Denne ble betalt men selvfølgelig noen dager for sent fordi jeg er et surrehodet uten like.. Det kom et nytt inkassovarsel med varsel om forliksrådet osv, siden jeg ikke hadde betalt innen tidsfristen. Den ble lagt sammen med de andre regningene av min samboer, og betalt. Trodde jeg!! Det viser seg at denne ikke ble betalt, og jeg fikk helt panikk. Jeg betalte selvfølgelig denne med engang, men det har gått ca to uker etter fristen. Har sendt de Mail, men de åpner jo ikke før mandag. Sitter her med sikkelig angst. Dette er jo bare et lite beløp på 380,- (som kun er renter). Det hele føles så utrolig unødvendig, men det har vært mye på hjemmefronten som har ført til dårlig kommunikasjon og mye stress. Hvor ille er dette, og er saken allerede sent til forliksrådet? Wæææ. Hilsen surrehodet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå