Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man gjøre sånn i hotell at den som har boka hotellrommet altså kjæresten min, går tar nøklene fra resepsjonen eller whatever og går inn.

så kommer jeg etterpå og bare går direkte inn i rommet til han?

Anonymkode: ba7fa...bbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel er det nå nøkkelkort og en får hver sitt. På torsdag sjekket jeg inn og hun jeg skulle dele rom med kom senere og fikk sitt nøkkelkort da hun sjekket inn. 

Anonymkode: 2130a...35e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som regel er det nå nøkkelkort og en får hver sitt. På torsdag sjekket jeg inn og hun jeg skulle dele rom med kom senere og fikk sitt nøkkelkort da hun sjekket inn. 

Åjaa hva om man ikke ønsker ekstra nøkkelkort? Kan man direkte gå inn til rommet?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åjaa hva om man ikke ønsker ekstra nøkkelkort? Kan man direkte gå inn til rommet?

Nei

Anonymkode: f4c20...a61

Skrevet

Klart man gå direkte til rommet. 
Den som sjekker inn, kan også få begge nøkkelkortene. 

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være greit å ha et eget kort/nøkkel. Har opplevd å bare få en og det var et mareritt. Fikk tilslutt et til kort. Var avhengig å være i nærheten av mannen ellers.

10 minutter siden, SlemUlv skrev:

Klart man gå direkte til rommet. 
Den som sjekker inn, kan også få begge nøkkelkortene. 

Sjekker en inn samtidig så får en begge kortene/nøklene. Er jo greit for hotellet å vite at en er kommet, dersom det skjer noe og en må vite hvor mange som er der. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sjekker en inn samtidig så får en begge kortene/nøklene. Er jo greit for hotellet å vite at en er kommet, dersom det skjer noe og en må vite hvor mange som er der. 

Jeg sjekker alltid inn uten Kjære, fordi jeg alltid ankommer hotellet først.
Jeg får 2 kort, og de skriver inn navnet hans som min gjest. Så skriver jeg sms til ham med romnummer, og han kan komme rett dit, uten å gå innom resepsjonen.. 

Dette har vi gjort på alle hotellene vi har vært på, siste 2 årene. Sist nå i julen. 

Skrevet

På mange hoteller trenger man nøkkelkort til heisen. 

Anonymkode: 272d2...0eb

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man gjøre sånn i hotell at den som har boka hotellrommet altså kjæresten min, går tar nøklene fra resepsjonen eller whatever og går inn.

så kommer jeg etterpå og bare går direkte inn i rommet til han?

Skal det være to på rommet, så skal det opplyses og betales for to. Betaler dere for en og er to, så har hotellene obervåkningskameraer og følger med. Er en sjekket inn på et rom og senere får besøk av en til som ikke er innsjekket, så ringer de politiet ved mistanke om kjøp og salg av sex. Les avisene og følg litt med, så ser du og dere dette beskrevet igjen og igjen. 

Hotellansatte er ikke dumme. 

Anonymkode: 769e0...c0b

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal det være to på rommet, så skal det opplyses og betales for to. Betaler dere for en og er to, så har hotellene obervåkningskameraer og følger med. Er en sjekket inn på et rom og senere får besøk av en til som ikke er innsjekket, så ringer de politiet ved mistanke om kjøp og salg av sex. Les avisene og følg litt med, så ser du og dere dette beskrevet igjen og igjen. 

Hotellansatte er ikke dumme. 

Anonymkode: 769e0...c0b

Men dette er ikke til hinder for at den som ankommer først sjekker inn begge to og får med seg begge sine nøkler og at den som ankommer sist går direkte til rommet. Det er derimot svindel å bestille rom til en person (enkeltromspris) når man har til hensikt å være to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...