AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #21 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, Ruccula skrev: Har hatt to SA i uke 6. Begynte med litt blod på papiret, så i løpet av de neste 3 dagene ble det gradevis mer og mer. Tilslutt var det STORE mengder blod og hinnerester (?) som kom. Og store smerter. Så store atjeg dopa meg på paraginforte og hadde fortsatt vondt. I mitt tredje og velykkede svangerskap hadde jeg også endel småblødninger i uke 13 (tror jeg det var). Dette var bare livmoren som strakk seg Når livmoren strakk seg:Var det smertefullt? Jeg har hatt noen kraftige smerter i livmor-området rundt uke 10-13,som føles som at livmoren blir strukket..men hverken lege eller andre som har vært gravide skjønner hva jeg mener. Var så vondt at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.. Anonymkode: c3b32...c88
Ruccula Skrevet 4. februar 2018 #22 Skrevet 4. februar 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når livmoren strakk seg:Var det smertefullt? Jeg har hatt noen kraftige smerter i livmor-området rundt uke 10-13,som føles som at livmoren blir strukket..men hverken lege eller andre som har vært gravide skjønner hva jeg mener. Var så vondt at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.. Anonymkode: c3b32...c88 Nei, det var ikke vondt mener jeg å huske. Var litt som milde mensen smerter. Gynokologen sa at når mivmoren strakk seg så bristet små blodkar og derav blodet
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #23 Skrevet 5. februar 2018 På 3.2.2018 den 15.40, AnonymBruker skrev: Langt innlegg med ekle detaljer. Takk for alle som tar seg tid til å lese. Jeg har vært gravid i 8 uke. Torsdag hadde jeg en liten blødning på morgenen. Det var friskt blod blandet med slim og kom kun på papiret - ikke nødvendig med bind. Jeg har lest utallige ganger at dette ikke trenger å bety noe gale så jeg dro på jobb som vanlig. Kl 13.45 kom to blodklumper. Den største var på størrelse med min lillefinger (litt mindre) og den andre på størrelse med en negl. Det kom ikke noe blod sammen med disse og de var helt røde som koagulert blod jeg noen ganger får ved menstruasjon eller som blodklumper som kommer etter en fødsel. Jeg så ingen tegn til et foster. Jeg ringte legen og fikk en hastetime. Han mente det var spontanabort. Jeg fikk blodprøve for å måle HCG og henvisning til gynekolog. Men siden dette skjedde torsdag så må jeg vente til over helgen for å få ny blodprøve og time hos gynekolog. Jeg blør fortsatt litt når jeg er på toalettet og tørker meg men det renner ingenting. Jeg har hatt små mensensmerter men ikke noe jeg vil kalle direkte vondt. Bare litt ubehag. Noe som visstnok er et veldig dårlig tegn. Jeg har vært helt knust siden torsdag og måtte gå hjem fra jobb fredag pga et sammenbrudd. Nå venter jeg egentlig bare på at resten skal komme ut. Er det noen som har erfaringer som ligner som ikke har hatt mer blødninger? Hvor lang tid tok det før resten kom? Måtte dere ha utskraping eller ordnet kroppen opp selv? Trodde at ved en SA så skulle det ikke være noen tvil. Ikke bare en liten klump så var det over. Dette lille livet som var så sterk ønsket. Anonymkode: 0c672...571 Dette blir grafisk, jeg bare advarer på forhånd: Jeg har mistet i uke 8, og de klumpene som kom ut var på størrelse med knytenever. Jeg "verpet" sånne klumper i fem dager, og blødde i fem uker - som en foss de første dagene, og de verste timene måtte jeg bare sitte på do eller stå i dusjen fordi det kom så mye og fort. Foreløpig er det du beskriver absolutt ikke nødvendigvis noen SA, selv om jeg selvfølgelig skjønner veldig godt at du er bekymret og forventer det verste. Min SA begynte med et par dager med spotting, men da det først tok til for fullt var det virkelig ingen tvil. Krysser fingrene for at det bare er en ufarlig blødning, og at du får gode nyheter på UL i dag! Anonymkode: 541d8...9f6
Gjest The ceiling lamp Skrevet 5. februar 2018 #24 Skrevet 5. februar 2018 Jeg hadde blødninger i alle mine svangerskap, så det trenger ikke bety noe. Ønsker deg gode nyheter på UL!
Annonym91 Skrevet 5. februar 2018 #25 Skrevet 5. februar 2018 Tvitvi.. kanskjd du uroer deg for mye Jeg har bare opplevd MA, aldri sa.. så har dessverre ingenting å sammenligne med
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #26 Skrevet 5. februar 2018 Takk for alle som har svart med oppmuntrende ord. Det var dessverre som jeg fryktet. Fikk det bekreftet på UL idag. Ikke tegn til liv. 💔💔💔 Anonymkode: 0c672...571
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #28 Skrevet 5. februar 2018 Huff, så leit. ikke mist håpet på baby! Nå vet du iallefall at du kan bli gravid. Det er jo noe det og... Anonymkode: 74e42...49d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #29 Skrevet 5. februar 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff, så leit. ikke mist håpet på baby! Nå vet du iallefall at du kan bli gravid. Det er jo noe det og... Anonymkode: 74e42...49d Takk ☺️ Har allerede 2 gutter men det gjør ikke tapet mindre vondt 💔 Anonymkode: 0c672...571 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå