AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Hei Jeg gikk et studie for et par år siden. Gikk der i to år, men fullførte bare 97,5 stp. Ligger dermed bak grensa for å få lån med 22,5 stp (Ligger bak med tilsammen 82,5). Har jobbet et par år, og vil nå starte på et helt annet studie. Hvis jeg starter på nytt studie og fullfører første halvår, altså 30 stp, vil jeg da få lån igjen? Eller må jeg ta fagene fra det forrige studiet, som jeg ikke skal fullføre? Anonymkode: 2b990...9e3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 All utdanning uten støtte teller. Så studerer du et semester så tjener du inn 30 poeng 😊 Anonymkode: 34caf...95d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Som hen over sier: Består du 30 stp(uansett om det er fag du egentlig skulle tatt tidligere eller helt nye fag) uten støtte så vil du tjene inn igjen disse, og da bare ligge 52.5 poeng bak, som gir deg rett til støtte siden du ligger under 60 stp-grensen. Anonymkode: 67a8a...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå