AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Jeg skal snart til Lillehammer, og skal bl.a. i Storgata og på sykehuset. Finnes det noen gratis/rimelige parkeringsplasser i nærheten? Jeg vet det er det nede på Strandtorget, men da blir det litt langt å gå. Anonymkode: 0cce6...db4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Det er parkeringsplasser ved sykehuset i Langes gate, Anders Sandvigsgate og sentrum. Mener det er kommunaleparkeringsplasser. Anonymkode: dc149...a6f 1
teæs Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Langs Jernbanegata helt øverst mot Mathisensgate 1
Hanne67 Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 (endret) Om man skal til sykehuset så får man dekket reise inkl. parkering. Endret 4. februar 2018 av Hanne67
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal snart til Lillehammer, og skal bl.a. i Storgata og på sykehuset. Finnes det noen gratis/rimelige parkeringsplasser i nærheten? Jeg vet det er det nede på Strandtorget, men da blir det litt langt å gå. Anonymkode: 0cce6...db4 Det går busser mellom Strandtorget og skyss stasjonen, men du må nok bytte der for å komme til sykehuset. Noe anna gratis parkering er det ikke på Lillehammer. Du kan parkere i Lundegården for å komme greit til i Storgata, det er heller ikke dyrt å parkere der. Og det er ikke langt å gå til sykehuset heller fra den parkeringa. Har du også tatt i bruk appen EasyPark kan du du putte på mer parkeringstid om det blir lite før du er ferdig. Mener det ikke er noen tidsbegrensning heller i Lundegården. Anonymkode: 0fe7d...2af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå