Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er bevandret i regnskapsprogrammer? Jeg har i årevis betalte lisens til et program som jeg til stadighet måtte overvåke. Skrev jeg f. eks kontorrekvisita, lagde programmet det om til f. eks strøm, eller telefon - utrolig irriterende. Når jeg så bad om hjelp fra eieren, snakket han kun rundt grøten, og sa at jeg sikkert gjorde en feil. Men det verste var at han nå reklamerte med at programmet virket på Mac! Men etter at Mac'en var kjøpt og programmet jo ikke virket - sa han: Nei, må først installere windows på Mac'en. Så frekk. Da virker det jo ikke på Mac. Så han er utrolig useriøs. Men han kan fritt få lov til å gjøre sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visma eAccouting fungerer godt.

• Liker 1
Skrevet

Regnskapsfører? Om regnskapet er lite koster det ikke mye. Så kan du jobbe istedenfor å slite med regnskap. Ha orden i papirene så koster det ikke mye 

Anonymkode: a6a4e...77f

Skrevet

Jeg bruker unimicro, men det fungerer kun på pc. Tilgjengjeld er det knakandes bra, og pålitelig. Jeg sparer vel 14000 i året på å gjøre mitt lille regnskap selv. Bruker ca 1time i mnd, og har til gjengjeld full oversikt hele veien, noe jeg ikke opplevde med regnskapsføreren, som jeg også måtte overvåke.

Anonymkode: 0004b...dcd

Skrevet

Gå for onlineprogram - Jeg er også regnskapsfører og Visma Eaccounting er billig og bra. Kun småkunder og det fungerer bra. 

Anonymkode: 74516...5e6

Skrevet

Spørs jo helt hvilke behov du har, og hva du ønsker å bruke systemet til? Jeg er veldig fornøyd med Tripletex. Online system, mener den funker fint på mac. 

Anonymkode: f9549...5c9

Skrevet

Tripletex er veldig enkelt å bruke :)

Anonymkode: d4e14...0fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...