AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Jeg prøver å finne den rette str. på kåpe, men finner ikke. For samme hvor jeg leter så finner jeg den rette str. som passer for meg. De jeg har prøvd er små i str. Har noen tips om hvor jeg kan finne det? Og hva hvilke str.? Det er på jakt etter vinterkåpe. Bruker str. xl Anonymkode: 97079...831
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å finne den rette str. på kåpe, men finner ikke. For samme hvor jeg leter så finner jeg den rette str. som passer for meg. De jeg har prøvd er små i str. Har noen tips om hvor jeg kan finne det? Og hva hvilke str.? Det er på jakt etter vinterkåpe. Bruker str. xl Anonymkode: 97079...831 Hva slags vinterkåpe er det du ønsker deg? Ull eller dun? Knelang eller midt på låret? Anonymkode: 2956a...36d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags vinterkåpe er det du ønsker deg? Ull eller dun? Knelang eller midt på låret? Anonymkode: 2956a...36d Vinterkåpe i ull og som går midt på låret Anonymkode: 97079...831
Mis(s)Understood Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 Her sortert utvalget hos Boozt. Sortert XL og XXL siden XL er 42 og siden modellene er litt ulike i størrelse. Zalano har også noen kåper som jeg synes er fine, men det er jo ikke sikkert vi har helt lik smak Dersom du bor i Oslo, eller kan ta en dagstur inn, så anbefaler jeg varmt å besøke Ebbesen og Jensen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå