Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Denne runden med eggløsning har bydd på mye og nye plager for min del. Temperaturen min viser at eggløsning skjedde på søndag, altså 6 dager siden. Etter «planen» skulle jeg ikke ha EL før neste uke, men det kan skyldes mine uregelmessige sykluser. 

Hver dag siden har jeg hatt veldig vondt i korsrygg, hatt hodepine, kvalm og «mens»murringer og trøtt. Har også hatt mye utflod, og det som ligner på el slim senest i dag.

er det noen andre som opplever disse EL symptomene så langvarig? Jeg er vant med litt stikking i magen 2-3 dager bare.

Jeg  slutta på P piller for 10 mnd siden, kan det være pga det? At syklusen nå «normaliserer» seg?

takk for hjelp og erfaringer! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problem selv denne måneden. Mensen kom 5 dager forsinket også.. fryktelig plagsomt når man vil så gjerne være gravid!

Anonymkode: 15959...7f4

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke gravid alt da?

Anonymkode: 459cd...fc9

Skrevet

Hadde mensen, eller menslignende blødning for 17 dager siden, så tror ikke jeg er gravid

Skrevet

Tok også en negativ test for en uke siden. Siste ubeskytta sex var 30. Desember :) 

Skrevet

Jeg har også tidvis flere dager med el-smerter. Så det går absolutt an. Vet om flere som har det. 

Anonymkode: cb09f...65a

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Har der slik akkurat nå.. Skjønner ingenting og jeg har ikke hatt el en gang i følge testene.. Skal heller ikke ha mensen før 11 Februar. 

Skrevet
På 3.2.2018 den 13.26, HellCat skrev:

Hei! Denne runden med eggløsning har bydd på mye og nye plager for min del. Temperaturen min viser at eggløsning skjedde på søndag, altså 6 dager siden. Etter «planen» skulle jeg ikke ha EL før neste uke, men det kan skyldes mine uregelmessige sykluser. 

Hver dag siden har jeg hatt veldig vondt i korsrygg, hatt hodepine, kvalm og «mens»murringer og trøtt. Har også hatt mye utflod, og det som ligner på el slim senest i dag.

er det noen andre som opplever disse EL symptomene så langvarig? Jeg er vant med litt stikking i magen 2-3 dager bare.

Jeg  slutta på P piller for 10 mnd siden, kan det være pga det? At syklusen nå «normaliserer» seg?

takk for hjelp og erfaringer! 

Er det utelukket at du har endometriose? 

Anonymkode: 10c20...d77

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det utelukket at du har endometriose? 

Anonymkode: 10c20...d77

Nei, det har jeg ikke tenkt på. Det er første gang jeg opplever slike plager i forbindelse med EL. Nå er jeg på dag 8 etter EL, og har fortsatt ryggsmerter og murringer. Og litt kvalme. Men hodepinen har gitt seg🙌🏻

Jeg skal lese meg opp på endometriose :)

Skrevet
På 3.2.2018 den 15.17, AnonymBruker skrev:

Hadde samme problem selv denne måneden. Mensen kom 5 dager forsinket også.. fryktelig plagsomt når man vil så gjerne være gravid!

Anonymkode: 15959...7f4

Skjønner godt at det er frustrerende, spesielt siden EL symptomene er kliss like graviditet-symptomene...

De EL-symptomene dine, fortsatte de helt frem til mensen? Jeg er på 10 dagen med plager nå, vondt i korsrygg, oppblåst og nå kan jeg legge til såre brystvorter og:pinar: Skal "etter planen" få mensen rundt 12-13. februar, så fortsetter det sånn blir EL-plagene avløst av mens-plager, før det er på`n igjen... Hvis det blir samme runddansen neste syklus tror jeg nesten jeg tar meg en tur til legen.
Har også tenkt tanken på å ta en graviditetstest, men tok en billigtest for 8 dager siden som var negativ, så er nok veeeeldig lite sannsynlig.

TS

Anonymkode: 1f503...346

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at det er frustrerende, spesielt siden EL symptomene er kliss like graviditet-symptomene...

De EL-symptomene dine, fortsatte de helt frem til mensen? Jeg er på 10 dagen med plager nå, vondt i korsrygg, oppblåst og nå kan jeg legge til såre brystvorter og:pinar: Skal "etter planen" få mensen rundt 12-13. februar, så fortsetter det sånn blir EL-plagene avløst av mens-plager, før det er på`n igjen... Hvis det blir samme runddansen neste syklus tror jeg nesten jeg tar meg en tur til legen.
Har også tenkt tanken på å ta en graviditetstest, men tok en billigtest for 8 dager siden som var negativ, så er nok veeeeldig lite sannsynlig.

TS

Anonymkode: 1f503...346

Jeg hadde det sånn og jeg var gravid 😊👍🏼 Hvis du tok test for 8 dager siden, og forventer mens 12-13 feb var det jo uansett veldig tidlig med test?

Ville tatt en til bare for å utelukke at du ikke er gravid 😊

Skrevet
2 timer siden, lille_myyy skrev:

Jeg hadde det sånn og jeg var gravid 😊👍🏼 Hvis du tok test for 8 dager siden, og forventer mens 12-13 feb var det jo uansett veldig tidlig med test?

Ville tatt en til bare for å utelukke at du ikke er gravid 😊

Men sist samleie var 30.desember, så i såfall ville jeg vel vært en 5 uker på vei? 🤔 har hatt to runder med influensa i hjemmet, så ikke mye hanky panky siste måneden😅

Skrevet
4 minutter siden, HellCat skrev:

Men sist samleie var 30.desember, så i såfall ville jeg vel vært en 5 uker på vei? 🤔 har hatt to runder med influensa i hjemmet, så ikke mye hanky panky siste måneden😅

Åja 😊 Nei da ville den vel mest sannsynlig ha slått ut da.. 

Har dessverre ikke noe råd å komme med, annet enn at kroppen blir helt «loco» når man prøver 😬

Masse lykke til 😊

Skrevet
1 minutt siden, lille_myyy skrev:

Åja 😊 Nei da ville den vel mest sannsynlig ha slått ut da.. 

Har dessverre ikke noe råd å komme med, annet enn at kroppen blir helt «loco» når man prøver 😬

Masse lykke til 😊

Muchos locos, det fårn si! 😅 takk for det, og lykke til selv👏🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...