HellCat Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Hei! Denne runden med eggløsning har bydd på mye og nye plager for min del. Temperaturen min viser at eggløsning skjedde på søndag, altså 6 dager siden. Etter «planen» skulle jeg ikke ha EL før neste uke, men det kan skyldes mine uregelmessige sykluser. Hver dag siden har jeg hatt veldig vondt i korsrygg, hatt hodepine, kvalm og «mens»murringer og trøtt. Har også hatt mye utflod, og det som ligner på el slim senest i dag. er det noen andre som opplever disse EL symptomene så langvarig? Jeg er vant med litt stikking i magen 2-3 dager bare. Jeg slutta på P piller for 10 mnd siden, kan det være pga det? At syklusen nå «normaliserer» seg? takk for hjelp og erfaringer!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Hadde samme problem selv denne måneden. Mensen kom 5 dager forsinket også.. fryktelig plagsomt når man vil så gjerne være gravid! Anonymkode: 15959...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Du er ikke gravid alt da? Anonymkode: 459cd...fc9
HellCat Skrevet 3. februar 2018 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2018 Hadde mensen, eller menslignende blødning for 17 dager siden, så tror ikke jeg er gravid
HellCat Skrevet 3. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2018 Tok også en negativ test for en uke siden. Siste ubeskytta sex var 30. Desember
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 Jeg har også tidvis flere dager med el-smerter. Så det går absolutt an. Vet om flere som har det. Anonymkode: cb09f...65a
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 Har der slik akkurat nå.. Skjønner ingenting og jeg har ikke hatt el en gang i følge testene.. Skal heller ikke ha mensen før 11 Februar.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 På 3.2.2018 den 13.26, HellCat skrev: Hei! Denne runden med eggløsning har bydd på mye og nye plager for min del. Temperaturen min viser at eggløsning skjedde på søndag, altså 6 dager siden. Etter «planen» skulle jeg ikke ha EL før neste uke, men det kan skyldes mine uregelmessige sykluser. Hver dag siden har jeg hatt veldig vondt i korsrygg, hatt hodepine, kvalm og «mens»murringer og trøtt. Har også hatt mye utflod, og det som ligner på el slim senest i dag. er det noen andre som opplever disse EL symptomene så langvarig? Jeg er vant med litt stikking i magen 2-3 dager bare. Jeg slutta på P piller for 10 mnd siden, kan det være pga det? At syklusen nå «normaliserer» seg? takk for hjelp og erfaringer! Er det utelukket at du har endometriose? Anonymkode: 10c20...d77
HellCat Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det utelukket at du har endometriose? Anonymkode: 10c20...d77 Nei, det har jeg ikke tenkt på. Det er første gang jeg opplever slike plager i forbindelse med EL. Nå er jeg på dag 8 etter EL, og har fortsatt ryggsmerter og murringer. Og litt kvalme. Men hodepinen har gitt seg🙌🏻 Jeg skal lese meg opp på endometriose
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #10 Skrevet 7. februar 2018 På 3.2.2018 den 15.17, AnonymBruker skrev: Hadde samme problem selv denne måneden. Mensen kom 5 dager forsinket også.. fryktelig plagsomt når man vil så gjerne være gravid! Anonymkode: 15959...7f4 Skjønner godt at det er frustrerende, spesielt siden EL symptomene er kliss like graviditet-symptomene... De EL-symptomene dine, fortsatte de helt frem til mensen? Jeg er på 10 dagen med plager nå, vondt i korsrygg, oppblåst og nå kan jeg legge til såre brystvorter og Skal "etter planen" få mensen rundt 12-13. februar, så fortsetter det sånn blir EL-plagene avløst av mens-plager, før det er på`n igjen... Hvis det blir samme runddansen neste syklus tror jeg nesten jeg tar meg en tur til legen. Har også tenkt tanken på å ta en graviditetstest, men tok en billigtest for 8 dager siden som var negativ, så er nok veeeeldig lite sannsynlig. TS Anonymkode: 1f503...346
lille_myyy Skrevet 7. februar 2018 #11 Skrevet 7. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner godt at det er frustrerende, spesielt siden EL symptomene er kliss like graviditet-symptomene... De EL-symptomene dine, fortsatte de helt frem til mensen? Jeg er på 10 dagen med plager nå, vondt i korsrygg, oppblåst og nå kan jeg legge til såre brystvorter og Skal "etter planen" få mensen rundt 12-13. februar, så fortsetter det sånn blir EL-plagene avløst av mens-plager, før det er på`n igjen... Hvis det blir samme runddansen neste syklus tror jeg nesten jeg tar meg en tur til legen. Har også tenkt tanken på å ta en graviditetstest, men tok en billigtest for 8 dager siden som var negativ, så er nok veeeeldig lite sannsynlig. TS Anonymkode: 1f503...346 Jeg hadde det sånn og jeg var gravid 😊👍🏼 Hvis du tok test for 8 dager siden, og forventer mens 12-13 feb var det jo uansett veldig tidlig med test? Ville tatt en til bare for å utelukke at du ikke er gravid 😊
HellCat Skrevet 7. februar 2018 Forfatter #12 Skrevet 7. februar 2018 2 timer siden, lille_myyy skrev: Jeg hadde det sånn og jeg var gravid 😊👍🏼 Hvis du tok test for 8 dager siden, og forventer mens 12-13 feb var det jo uansett veldig tidlig med test? Ville tatt en til bare for å utelukke at du ikke er gravid 😊 Men sist samleie var 30.desember, så i såfall ville jeg vel vært en 5 uker på vei? 🤔 har hatt to runder med influensa i hjemmet, så ikke mye hanky panky siste måneden😅
lille_myyy Skrevet 7. februar 2018 #13 Skrevet 7. februar 2018 4 minutter siden, HellCat skrev: Men sist samleie var 30.desember, så i såfall ville jeg vel vært en 5 uker på vei? 🤔 har hatt to runder med influensa i hjemmet, så ikke mye hanky panky siste måneden😅 Åja 😊 Nei da ville den vel mest sannsynlig ha slått ut da.. Har dessverre ikke noe råd å komme med, annet enn at kroppen blir helt «loco» når man prøver 😬 Masse lykke til 😊
HellCat Skrevet 7. februar 2018 Forfatter #14 Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, lille_myyy skrev: Åja 😊 Nei da ville den vel mest sannsynlig ha slått ut da.. Har dessverre ikke noe råd å komme med, annet enn at kroppen blir helt «loco» når man prøver 😬 Masse lykke til 😊 Muchos locos, det fårn si! 😅 takk for det, og lykke til selv👏🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå