Gå til innhold

Ekstrem rengjøring

Rannva

Anbefalte innlegg

Det var så deilig å se ekstrem rengjøring i går!

Har vært utslått av feber i en uke nå, og det merkes jo på husarbeidet. Men i forhold til lieligheten på tv, har vi det gullende rent. :danse:

Selv om programmet kanskje er fake, gir det meg en god følelse.

Nå er jeg frisk, og tar et skippertak. :P:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja, det programmet gir en deeeeeeilig følelse. Jeg så ikke i går, men jeg så det en gang før. Og en ting er sikkert, selv om vi kan ha litt rot og litt støv, det er ikke uhygiensik, det er ikke farlig i kjøleskapet, og de er ikke katteavføring på teppene, ikke kattepiss på klærne heller (vi har ikke katt da....) Så... ja, vi har det så rent så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt av programmet med kattespy på teppene og sure truser slengende rundt... :o :kvalm: Dette tror jeg bare er tull... Jeg nekter å tro at oppegående mennesker kan leve slik... :riste:

Enda en grunn til at reality-programmene ikke er verdt å se. Fantasi nok til å virkelig tenke meg til hvordan en grisesti ser ut klarer jeg selv. Tror dette er regisert like mye som en film, jeg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei dette programmet ga meg ingenting. Noen har kastet rot og skit utover på forhånd. ikke er det gode skuespillere heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da godt mulig at folk har det så ille hjemme da.

Vet faktisk om flere jeg som har det så ille, eller nesten like ille.

Må også si at jeg får en god følelse av og se på, her og kan det bli rotete til tider, men aldri møkkete. Skjønner virkelig ikke hvordan folk kan leve sånn jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med momo her. Det er faktisk godt mulig at noen har det sånn hjemme. Er jo ikke alle mennesker som er helt "oppegående" heller da. Men om de som deltar i programmet virkelig har det sånn, har vi jo ingen garanti for. Skjønner uansett ikke at de vil stille opp på tv. Kanskje de får massevis av penger for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Det ser nesten for ille ut til å være sant, men har jo sett tilfeller i avisen i løpet av det siste halve året om folk som faktisk har bodd slik. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett leiligheter som har vært like ille og til og med verre..... Det er mye rart som skjuler seg bak dørene til folk. Nå må jeg si at selv har jeg et gangse avslappet forhold til hybelkaniner, og trenger ikke blanke gulv hele tiden. Men det er utrolig deilig på torsdagskveld med ryddig og rent hus! Selv om det bare varer et par dager..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...