AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Hvorfor skal alle plutselig ha prismekroner? Dette har jo blitt rene prismekroneforumet de siste dagene! Er det en blogger som har fått seg prismekrone og satt igang et skred av etterspørsel, eller hva skjer? (Disclaimer: Jeg har altså ikke noe i mot prismekroner, jeg bare lurer på hvorfor forumet plutselig har eksplodert med prismekroner i løpet av noen få dager. ) Anonymkode: e7f4c...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal alle plutselig ha prismekroner? Dette har jo blitt rene prismekroneforumet de siste dagene! Er det en blogger som har fått seg prismekrone og satt igang et skred av etterspørsel, eller hva skjer? (Disclaimer: Jeg har altså ikke noe i mot prismekroner, jeg bare lurer på hvorfor forumet plutselig har eksplodert med prismekroner i løpet av noen få dager. ) Anonymkode: e7f4c...eb1 De kom på moten igjen i 2004: " Det er ikke lenger bare gamle damer med napoleonskake i kjøleskapet og plommerød plysjsofa som vil ha en overdådig prismekrone i stua. " https://www.adressa.no/forbruker/article33076.ece Anonymkode: 4ac0b...0fb
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kom på moten igjen i 2004: " Det er ikke lenger bare gamle damer med napoleonskake i kjøleskapet og plommerød plysjsofa som vil ha en overdådig prismekrone i stua. " https://www.adressa.no/forbruker/article33076.ece Anonymkode: 4ac0b...0fb Det forklarer jo ikke den plutselige interessen på forumet de siste dagene. Med mindre du påstår at KG-folket ligger ca 14 år etter på interiørfronten? Anonymkode: e7f4c...eb1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det forklarer jo ikke den plutselige interessen på forumet de siste dagene. Med mindre du påstår at KG-folket ligger ca 14 år etter på interiørfronten? Anonymkode: e7f4c...eb1 Er det ikke tilfeldig at det er 2-3 prismekronetråder akkurat de siste par dagene på KG da tro? Anonymkode: 4ac0b...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå