Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

6.april 2005 får endelig Prins Charles sin Camilla.

Camilla er skilt, og hennes x mann lever fremdeles.

Så er det riktig av Prins Charles å gifte seg igjen? Og hva slags tittel vil Camilla få?

Prinsesse Cammila?....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hun overtar Dianas tittel og blir Prinsessen av Wales. Dette er off. bekreftet fra det Britiske Kongehuset allerede.

Skrevet
Hun overtar Dianas tittel og blir Prinsessen av Wales. Dette er off. bekreftet fra det Britiske Kongehuset allerede.

hvor står det at hun overtar Dianas tittel?

i vg står det at hun sannsynlig overtar tittelen etter Prinsesse Diana..

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266240

Gjest Anonymous
Skrevet

I motsetning til deg jasså baserer jeg ikke all min kunnskap på det VG lirer av seg. Det finnes bedre og mer seriøse aviser på nett.

Skrevet
I motsetning til deg jasså baserer jeg ikke all min kunnskap på det VG lirer av seg. Det finnes bedre og mer seriøse aviser på nett.

Javel. :roll:

Aftenposten skriver ihvertfall:

Bryllupet skal finne sted i St Georgs kapell på Windsor Castle, og Camilla vil få tittelen Hennes Kongelig Høyhet Hertuginnen av Cornwall, heter det fra Clarence House.
Skrevet
Javel, da tok avisen feil.

Hvilken avis var det forresten? Synes det er så mye tabolid på nett, hadde vært fint med flere seriøse aviser.

Skrevet

det var ikke stygt ment, men det kom vel ut feil...

og jeg baserer ikke all min kunskap bare på vg..

og dagbladet skriver at hun ikke vil få Dronning tittel..

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/02/10/422994.html

Skrevet

Det er vel bare å gratulere da. Folk som er glade i hverandre må jo få gifte seg om de vil.

Skrevet

Det var nå vel på tide de blir smydd i hymens lenker.De har jo "stått på" nesten helt siden det forrige bryllupet hans så :roll:

Skrevet

Du tar nok feil der ja. Camilla vil få tittelen Hennes Kongelig Høyhet Hertuginnen av Cornwall.

Mrs Parker Bowles will use the title HRH The Duchess of Cornwall after marriage.  

It is intended that Mrs Parker Bowles should use the title HRH The Princess Consort when The Prince of Wales accedes to The Throne.

Så det blir nok ingen ny Prinsesse av Wales.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Så er det riktig av Prins Charles å gifte seg igjen? Og hva slags tittel vil Camilla få?

Prinsesse Cammila?....

Hvis og når du gifter deg igjen, hadde det vært moro om alle bedømte om det var riktig av dere å gifte dere? Usj, hadde se & hør, VG, db og andre hatt mykere papir, skulle jeg tørket meg bak med det.

Gjest Anonymous
Skrevet

I britiske aviser og media forøvrig er det my eoppstyr rundt bryllupet.

Mange er i mot, faktisk flertallet.

I media herjer det spekulasjoner og påstander om at det var prinsen og den kommende hertuginnen som sto bak bilulykken til Diana, men slikt kan de ikke bevise.

De stakkars sønnene vet vi jo ikke hvordan reagerer på dette.

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen her som er oppdaterte på de siste dødstallene knyttet til tsunamien? Eller er dere opptatt med viktigere saker for tiden?

Gjest Anonymous
Skrevet
Noen her som er oppdaterte på de siste dødstallene knyttet til tsunamien? Eller er dere opptatt med viktigere saker for tiden?

Jeg så ikke at overskriften i denne tråden var tsunamiene.

Husk at det blir slitsomt å diskutere dødsfall og terror hele tiden.

Det er greit og legitimt med litt Se og Hør-stoff inne i mellom.

Skrevet

Fordi det er store katastrofer som rammer mange og folk sulter omkring i verden, så skal vi slutte å leve ? I allefall slutte å bry oss om slike trivialiteter ?

Litt uhøytidelige må man vel kunne få være! Det er nok elendighet i hverdagen spør du meg. Selv om vi "nedlater" oss til å diskutere det forestående bryllupet, er vi ikke nødvendigvis overfladiske fjols som ikke bryr oss om folk som lider.

::småsur::

Gjest Anonymous
Skrevet
[Litt uhøytidelige må man vel kunne få være!

Enig! Men derfra til i fullt alvor å leve seg inn i rykter og bagateller rundt et dukkehjem i Storbritannia bør likevel være et stykke. Da blir det forsøksvis høytidelig - og bare dumt.

Men alle med sitt.

::småsøt::

Skrevet

Javel, trøffel :) Deg om det!

Men dette er et forum som dekker ganske så mange temaer og emner. Derfor synes jeg ikke det er noen krise om folk "lever seg litt inn i ting".

D ;)

Gjest Anonymous
Skrevet
Javel, trøffel :) Deg om det!

Men dette er et forum som dekker ganske så mange temaer og emner. Derfor synes jeg ikke det er noen krise om folk "lever seg litt inn i ting".

D ;)

Selvsagt ikke, D! På samme måte som det heller ikke er noen krise om andre risper litt borti det.

T :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...