AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Jeg har gått fra ulike tema på forumet... fra familie, til bryllup til graviditet og nå uventet og trist over i dette temaet. Jeg har vært alene med barnet mitt i ett år, og ønsker å prøve meg ute i datingmiljøet igjen. Men jeg er bekymret for å bli oppdaget av folk jeg kjenner. Jeg har aldri brukt datingsider, og største frykten er vel å møte på kolleger eller venner. Er det stor "fare" for det? Anonymkode: 318f0...f9e
Gjest Melis123 Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Jeg har møtt et par kjente fjes på Tinder. Første gangen døde jeg av skam🙈 men tenker det er så stuerent med nettdating nå, at nå blåser jeg litt i det. Syns fortsatt det er pittelitt flaut, men jobber med saken😊
Gjest HanenIFlokken Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Den som eventuelt ser deg er jo der selv også da
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 Jeg skulle lage meg en profil inne på møteplassen for et par måneder siden, men så så jeg to menn jeg ikke vil skal se at jeg er der, så jeg feiga ut å legge ut bilde av meg der. Han ene gikk i klassen min på videregående og han andre er eksmannen til ei venninne. Når jeg finner ut hvordan jeg kan blokkere dem så går jeg nok tilbake der. Jeg skjønner deg godt, TS, jeg er sånn jeg også. Jeg har profiler, men jeg tør ikke å legge ut bilde når jeg vet at noen kan kjenne meg igjen. Anonymkode: 59be4...caa
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Lag profil uten bilde, se gjennom om du finner kjente, blokker dem, last deretter opp bilde. Anonymkode: 1304f...9fb 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 Jeg snakket med en mann som skrev at siden han ble mobbet for å være inne på en nettdatingside så hadde han ikke bilde. Synes det å mobbe noen for det er ganske teit egentlig. Det er jo helt vanlig og mange har møtt hverandre gjennom nettdating. Selv synes jeg det kan være litt kleint. En jeg studerer sammen med viste interesse for meg på en sånn side. Det var litt kleint å se han igjen, men jeg har sett flere jeg vet hvem er så det er nok noe man må belage seg på siden det er så mange som bruker det. Anonymkode: 867ec...7bd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 Skjønner ts sin skepsis. Oppretter du profil på en datingside så vise jo du at at du er en taper som ikke greier å skaffe deg en kjæreste på normal måte. Postordrebrud/make liksom.. Anonymkode: 56c2c...de6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ts sin skepsis. Oppretter du profil på en datingside så vise jo du at at du er en taper som ikke greier å skaffe deg en kjæreste på normal måte. Postordrebrud/make liksom.. Anonymkode: 56c2c...de6 Er ikke det litt "gammeldags" å tenke? Alle slags folk er inne på sånne sider, og av ulike grunner. Det er blitt ganske stuerent, men det kan selvsagt fortsatt være litt kleint. Anonymkode: 867ec...7bd 2
chouette Skrevet 4. februar 2018 #9 Skrevet 4. februar 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lag profil uten bilde, se gjennom om du finner kjente, blokker dem, last deretter opp bilde. Anonymkode: 1304f...9fb 😂
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #10 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det litt "gammeldags" å tenke? Alle slags folk er inne på sånne sider, og av ulike grunner. Det er blitt ganske stuerent, men det kan selvsagt fortsatt være litt kleint. Anonymkode: 867ec...7bd Vel. Da hadde ikke noen vegret seg for å legge til bilde i slike profiler. Anonymkode: 56c2c...de6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #11 Skrevet 4. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel. Da hadde ikke noen vegret seg for å legge til bilde i slike profiler. Anonymkode: 56c2c...de6 Jeg skrev ganske. Ikke helt, så ja det er selvsagt noen som fortsatt synes det er flaut. Om man har profil uten bilde så får man færre besøk og mange gidder ikke å svare eller ta kontakt med noen som ikke har bilde. Men det er jo helt valgfritt å være på slike sider. Anonymkode: 867ec...7bd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #12 Skrevet 4. februar 2018 Takk for svar. Uff, får bare godta at det gjerne er slik man måter noen når man har et barn 100% alene. Inge. Tid til å gå ut. Ikke energi til det heller :/ Får prøve og eventuelt blokkere kjente fjes om de dukker opp Anonymkode: 318f0...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå