Gå til innhold

Venninnen min har best kjemi med en baksnakkergjeng. Kutte ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har desverre fått mistanke om lekkasje, etter samtaler jeg skal ha hatt med hun. Riktignok uskyldige ting, men likevel.....

Irriterer meg over at hun holder på slik hun gjør. Hun spiller skuespill for å henge med dem, og spiller skuespill for å henge med meg. Med andre ord ulik og tilpasset oppførsel. Det nytter her ikke å si noe til noen av dem, da di bare vil smile søtt og benekte alt(inkludert bestevenninnen min). 

Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: a8f30...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt henne ut :) Ikke tillatt giftige folk i livet ditt.

Skrevet

Huff. Kjenner jeg blir helt dårlig når jeg er i kaffebesøk med voksne folk som ikke har NOE som helst annet å snakke om enn hvor teit og dumme andre mennesker er. Det er slik at jeg knapt tør å gå på toalettet i frykt av at jeg er neste baksnakkingsoffer. Slike mennesker suger energi av meg, og jeg kjenner at jeg er helt tømt etter slike besøk. Kjenner så godt forskjellen når jeg er med folk som vi har GODE positive samtaler med. Dropp denne venninnen. Finn deg venninner som gjør deg glad!

Anonymkode: 91251...fae

• Liker 1
Skrevet

Slettet henne fra vennelistene på alle sosiale medier. Hun er ofte pålogget og svarer kjapt på meldinger, men nå ble hun stille :)Hvorfor tror dere hun ikke besvarte meldingen nå? 

Skrevet

Oppdatering. Nå har jeg fått svar :)

Hun spiller dum og vrir seg unna det viktigste poenget i meldingen.. Har valgt å ikke svare tilbake.

Skrevet

I yngre alder kunne jeg finne på å kutte mennesker vekk. Etterhvert som jeg har vokst til (slutten av 20 åra) har jeg pent forstått at man trenger ikke å kutte noen helt ut. Du kan heller velge på hvilket nivå du vil holde en relasjon på - og hva den relasjonen skal innebære. Slik du gjør det nå vil det bare skape snakk innad i denne venninnegjengen. Jeg har hardt for å tro at du vil komme vinnende ut av det da jenter kan være ganske ekle mot og med hverandre.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, mssi skrev:

I yngre alder kunne jeg finne på å kutte mennesker vekk. Etterhvert som jeg har vokst til (slutten av 20 åra) har jeg pent forstått at man trenger ikke å kutte noen helt ut. Du kan heller velge på hvilket nivå du vil holde en relasjon på - og hva den relasjonen skal innebære. Slik du gjør det nå vil det bare skape snakk innad i denne venninnegjengen. Jeg har hardt for å tro at du vil komme vinnende ut av det da jenter kan være ganske ekle mot og med hverandre.

De skal bare snakke. Alle som holder godt av med en person med dårlige og manipulerende egenskaper, er ingenting for meg.. De fortjener hverandre😊 

Har forsøkt å være profesjonell i min sosiale omgang med henne, til ingen nytte. Hun fortalte alt jeg sa til  kretsen vår, antakelig fordi hun ville ha dem for seg selv. Og det har hun fått nå. Ingen som skjønner at vedkommende sleiker ræv, smisker, bestikker, manipulerer, spiller osv. Men i ettertid tenker jeg flere vil se hennes sanne jeg :) Forsvinner jeg, vil hun nok se seg om etter et nytt offer.

• Liker 1
Skrevet
På 4.2.2018 den 21.25, AnonymBruker skrev:

De skal bare snakke. Alle som holder godt av med en person med dårlige og manipulerende egenskaper, er ingenting for meg.. De fortjener hverandre😊 

Har forsøkt å være profesjonell i min sosiale omgang med henne, til ingen nytte. Hun fortalte alt jeg sa til  kretsen vår, antakelig fordi hun ville ha dem for seg selv. Og det har hun fått nå. Ingen som skjønner at vedkommende sleiker ræv, smisker, bestikker, manipulerer, spiller osv. Men i ettertid tenker jeg flere vil se hennes sanne jeg :) Forsvinner jeg, vil hun nok se seg om etter et nytt offer.

Så stygt du snakker om venninna di! Du beskrev henne jo lenger opp som ganske usikker. Du virker veldig usympatisk slik du snakker.

Anonymkode: 0b48b...e1c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...