Gå til innhold

Matchet med en jente i omgangskretsen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg matchet nå nettopp på tinder med en jente  som går på samme studie som meg. VI pratet sammen i fadderuken, men det er 2,5 år siden og vi har ikke pratet siden.  Litt av greia er at hun har bilder av dårlig kvalitet på profilen hennes, så vanskelig å så hvordan hun egentlig ser ut. Facebooken og instagramen  er også lukket.

Kan jeg prøve å følge henne på instagram før jeg har pratet med henne? Jeg er jo interessert i å vite hvordan hun ser ut før jeg snakker med henne.  Så hadde vært fint å kunne snoke litt i bildene. Jeg har ikke lyst til å legge henne til på facebook, for føler at jeg da i større grad legger opp til at jeg må chatte med henne og jeg har jo kun lyst til å sende henne melding om jeg synes hun er pen. 

Anonymkode: 3edb4...ea8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du snakket med henne for noen år siden, men vet ikke hvordan hun ser ut?

Anonymkode: 86908...900

• Liker 25
Skrevet

Det er da fullt mulig å glemme hvordan folk ser ut, hvis man ikke har pratet med dem på lang tid. Særlig hvis de ikke har gitt noe spesielt inntrykk...

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du snakket med henne for noen år siden, men vet ikke hvordan hun ser ut?

Anonymkode: 86908...900

Jeg hadde kjent henne igjen om vi møttes, men hvor pen hun er det husker jeg ikke. 

Just now, sjonkelrolf said:

Det er da fullt mulig å glemme hvordan folk ser ut, hvis man ikke har pratet med dem på lang tid. Særlig hvis de ikke har gitt noe spesielt inntrykk...

Nettopp! Jeg har jo ingen grunn til å huske om en tilfeldig jente jeg møtte for flere år siden var pen eller ikke. Hun er neppe en 10er eller direkte sygg, for det hadde jeg nokk husket. Men mellom der så er det jo mange nyanser. 

Skrevet

Dropp det når du går samme studie, har snakket med henne og ikke husker hvordan hun ser ut en gang. Ta heller en tur til optiker eller noe.  

Anonymkode: 4188c...02c

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dropp det når du går samme studie, har snakket med henne og ikke husker hvordan hun ser ut en gang. Ta heller en tur til optiker eller noe.  

Anonymkode: 4188c...02c

Tullpreik, det finnes da studier hvor det kan være flere hundre studenter pr årstrinn. Man er på høyskolen/universitetet til forskjellig tid, man velger forskjellige fag. Lett å unngå hverandre da, hvis man ikke har snakket sammen på lang tid og ikke husker hvordan den andre ser ut.

Skrevet

"Shallow Hal, needs a Gal". 

Anonymkode: bcda8...479

• Liker 9
Skrevet

Hvis utseendet er SÅ viktig - at du ikke er interessert i å bli kjent med henne engang om hun ikke er pen nok.. ja. Da hadde jeg nok droppet henne. Ingen damer som er interesserte i så overfladiske mannfolk. 

• Liker 15
Skrevet

Hvorfor så ufattelig opptatt av hvor pen hun er? Du skriver selv at hun neppe er "direkte stygg". Blir du kjent med henne og hun viser seg og være en hyggelig, morsom og omtenksom jente, så skal du ikke se bort fra at hun blir en 10er i dine øyne. Ikke døm kun ut i fra utseende. 

Anonymkode: 262b2...d10

• Liker 6
Skrevet

Hvordan ser du ut da? 

Anonymkode: c0f64...cba

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde kjent henne igjen om vi møttes, men hvor pen hun er det husker jeg ikke. 

Nettopp! Jeg har jo ingen grunn til å huske om en tilfeldig jente jeg møtte for flere år siden var pen eller ikke. Hun er neppe en 10er eller direkte sygg, for det hadde jeg nokk husket. Men mellom der så er det jo mange nyanser. 

Åh Christ on a bike.

De aller fleste mennesker har andre vurderingskriterier enn «er du 7`er pen eller 8`er pen» - så her tenker jeg det er like greit at du bare lar det fare. Mest for hennes del kanskje.

Du er jo ikke interessert i personlighet, så da kan du like godt bare sende en «vil du pule»melding som alle andre. Om hun var veldig opptatt av eget og andre utseende hadde hun hatt en langt mer åpen profil med masse selfies. Det har hun ikke, og sjansen er stor for at hun synes du er en overflatisk halvfjott.

Anonymkode: 1e042...ef2

• Liker 10
Skrevet

19 minutter siden, AnonymBruker said:

"Shallow Hal, needs a Gal". 

Anonymkode: bcda8...479

19 minutter siden, Snurrepurre said:

Hvis utseendet er SÅ viktig - at du ikke er interessert i å bli kjent med henne engang om hun ikke er pen nok.. ja. Da hadde jeg nok droppet henne. Ingen damer som er interesserte i så overfladiske mannfolk. 

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor så ufattelig opptatt av hvor pen hun er? Du skriver selv at hun neppe er "direkte stygg". Blir du kjent med henne og hun viser seg og være en hyggelig, morsom og omtenksom jente, så skal du ikke se bort fra at hun blir en 10er i dine øyne. Ikke døm kun ut i fra utseende. 

Anonymkode: 262b2...d10

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Åh Christ on a bike.

De aller fleste mennesker har andre vurderingskriterier enn «er du 7`er pen eller 8`er pen» - så her tenker jeg det er like greit at du bare lar det fare. Mest for hennes del kanskje.

Du er jo ikke interessert i personlighet, så da kan du like godt bare sende en «vil du pule»melding som alle andre. Om hun var veldig opptatt av eget og andre utseende hadde hun hatt en langt mer åpen profil med masse selfies. Det har hun ikke, og sjansen er stor for at hun synes du er en overflatisk halvfjott.

Anonymkode: 1e042...ef2

De fleste er vel interessert i utseende til daten og har høyere krav enn "hun er ikke direkte stygg"?

Alt jeg ønsker er jo å unngå å snakke og date en person for så å finne ut at jeg ikke tenner på henne. Det er ikke så gøy å chatte sammen, hun sender en selfie og jeg finner ut at hun ikke er noe ansiktspen. 

Trådstarter

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste er vel interessert i utseende til daten og har høyere krav enn "hun er ikke direkte stygg"?

Alt jeg ønsker er jo å unngå å snakke og date en person for så å finne ut at jeg ikke tenner på henne. Det er ikke så gøy å chatte sammen, hun sender en selfie og jeg finner ut at hun ikke er noe ansiktspen. 

Trådstarter

Sier ordet "personlighet" deg noe?

• Liker 11
Skrevet

Sier ordet "personlighet" deg noe?

Jepp, jeg er jo interessert i personligheten også!

Trådstarter. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp, jeg er jo interessert i personligheten også!

Trådstarter. 

Virker ikke sånn, utifra det du skriver.

• Liker 8
Skrevet

Virker ikke sånn, utifra det du skriver.

Godt mulig, men nå har jeg i hvert fall forklart at jeg bryr meg om personligheten. :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Godt mulig, men nå har jeg i hvert fall forklart at jeg bryr meg om personligheten. :)

Man kan si hva som helst, men det hjelper lite når alle innleggene dine i tråden handler om utseende hennes og du åpenbart kke er interessert i å finne ut noe om personligheten før du har forsikret deg om at hun er pen nok... Hvordan kjente du henne igjen og vet at det er henne hvis du ikke husker hvordan du ser ut? Og når du vet hvem hun er og dere går på samme studie - hva med å snakke med henne heller enn å stalke henne i sosiale medier for å finne ut om hun har akseptabelt utseende?

Anonymkode: 3db8a...35a

• Liker 4
Skrevet
36 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Tullpreik, det finnes da studier hvor det kan være flere hundre studenter pr årstrinn. Man er på høyskolen/universitetet til forskjellig tid, man velger forskjellige fag. Lett å unngå hverandre da, hvis man ikke har snakket sammen på lang tid og ikke husker hvordan den andre ser ut.

Jeg synes det er rart. Jeg var fadderbarn for 2,5 år siden jeg også, og jeg husker hvordan alle så ut, selv de jeg var på fadderfest med som ikke engang gikk samme studie. 

Anonymkode: 544cf...4b8

• Liker 3
Skrevet

En annen ting, hvis en jente har en skikkelig råtten personlighet kan jeg bli kvalm av synet av henne og kjenne følelsen av avsky flomme gjennom kroppen, selv om hun måtte være en såkalt "10'er"...

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Man kan si hva som helst, men det hjelper lite når alle innleggene dine i tråden handler om utseende hennes og du åpenbart kke er interessert i å finne ut noe om personligheten før du har forsikret deg om at hun er pen nok... Hvordan kjente du henne igjen og vet at det er henne hvis du ikke husker hvordan du ser ut? Og når du vet hvem hun er og dere går på samme studie - hva med å snakke med henne heller enn å stalke henne i sosiale medier for å finne ut om hun har akseptabelt utseende?

Anonymkode: 3db8a...35a

Jeg er meget opptatt av personligheten, men jeg må jo tenne på henne også! Nei,det er ikke bare å gå og snakke med henne. Eneste måten jeg kan kontakte henne på er gjennom Tinder eventuelt legge henne til på Facebook. 

Men hadde vært fint om noen kunne svare på spørsmålet jeg lurte på i åpningsinnlegget i stedet for kun rakke ned på meg. :)

Trådstarter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...