Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå står det flere tusen i minus på den strømkontoen.. Jeg skjønner ikke helt denne greia, er det bra at det er så mye minus da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at du skylder så mye penger.

Anonymkode: 8bb50...1db

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at du skylder så mye penger.

Dette! 

Jobber i strømbransjen selv (ikke NE)  å har opplevd mange kunder som har strømkonto som er i minus, derfor tør mange ikke bytte da de ikke har råd eller ikke ønsker å få så stor regning... Men håper denne skal bli mindre etterhvert.. 

Hvorfor folk velger slik forstår jeg ikke,  og ikke leser vilkår i avtalene de inngår... 

Anonymkode: 9eb7d...305

Skrevet

Hva er strømkonto?

Er det som et kredittkort i strømbruk som er sprengt?

Anonymkode: 40cfd...067

Skrevet

Man betaler et fast beløp hver mnd for strøm uansett hvor mye strøm man bruker. Får ringe de og ordne opp. Betale beløpet i minus og bytte til fastpris.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette! 

Jobber i strømbransjen selv (ikke NE)  å har opplevd mange kunder som har strømkonto som er i minus, derfor tør mange ikke bytte da de ikke har råd eller ikke ønsker å få så stor regning... Men håper denne skal bli mindre etterhvert.. 

Hvorfor folk velger slik forstår jeg ikke,  og ikke leser vilkår i avtalene de inngår... 

Det du sier der, blir jo som å sammenligne med et MasterCard, handler og handler og bare betaler minimumsbeløpet hele tida. Trodde ikke det gikk an å ha det slik med strømmen hvertfall.

Skrevet
6 timer siden, tdm900 skrev:

Det du sier der, blir jo som å sammenligne med et MasterCard, handler og handler og bare betaler minimumsbeløpet hele tida. Trodde ikke det gikk an å ha det slik med strømmen hvertfall.

Tror det kun er Norges energi som har dette (av de større strøm leverandørene) ,   de reklamere med fast pris hver måned uansett strømforbruk, men  det du bruker over må betales inn en gang, det skal liksom gå opp i opp med de mnd du bruker lite (eks.sommer) 

Selvfølgelig går dette for noen ,men har opplevd utrolig mange som får smell på det,  i tillegg er det uoversiktlig å få vite om beløpet på konto faktisk stemmer. 

Skrevet

Virker som det er mye tvilsomt med Norgesenergi. Jeg sluttet å bruke dem da jeg plutselig la merke til at de hadde begynt å legge på 35 kr i fakturagebyr på autogiroen uten å si ifra. Det er mange år siden, så det ville tilsvare 50-60 kr nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...