beige Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Nå står det flere tusen i minus på den strømkontoen.. Jeg skjønner ikke helt denne greia, er det bra at det er så mye minus da?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Det betyr at du skylder så mye penger. Anonymkode: 8bb50...1db
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det betyr at du skylder så mye penger. Anonymkode: 8bb50...1db Dette! Jobber i strømbransjen selv (ikke NE) å har opplevd mange kunder som har strømkonto som er i minus, derfor tør mange ikke bytte da de ikke har råd eller ikke ønsker å få så stor regning... Men håper denne skal bli mindre etterhvert.. Hvorfor folk velger slik forstår jeg ikke, og ikke leser vilkår i avtalene de inngår... Anonymkode: 9eb7d...305
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 Hva er strømkonto? Er det som et kredittkort i strømbruk som er sprengt? Anonymkode: 40cfd...067
beige Skrevet 3. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2018 Man betaler et fast beløp hver mnd for strøm uansett hvor mye strøm man bruker. Får ringe de og ordne opp. Betale beløpet i minus og bytte til fastpris.
tdm900 Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette! Jobber i strømbransjen selv (ikke NE) å har opplevd mange kunder som har strømkonto som er i minus, derfor tør mange ikke bytte da de ikke har råd eller ikke ønsker å få så stor regning... Men håper denne skal bli mindre etterhvert.. Hvorfor folk velger slik forstår jeg ikke, og ikke leser vilkår i avtalene de inngår... Anonymkode: 9eb7d...305 Det du sier der, blir jo som å sammenligne med et MasterCard, handler og handler og bare betaler minimumsbeløpet hele tida. Trodde ikke det gikk an å ha det slik med strømmen hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 6 timer siden, tdm900 skrev: Det du sier der, blir jo som å sammenligne med et MasterCard, handler og handler og bare betaler minimumsbeløpet hele tida. Trodde ikke det gikk an å ha det slik med strømmen hvertfall. Tror det kun er Norges energi som har dette (av de større strøm leverandørene) , de reklamere med fast pris hver måned uansett strømforbruk, men det du bruker over må betales inn en gang, det skal liksom gå opp i opp med de mnd du bruker lite (eks.sommer) Selvfølgelig går dette for noen ,men har opplevd utrolig mange som får smell på det, i tillegg er det uoversiktlig å få vite om beløpet på konto faktisk stemmer. Anonymkode: 9eb7d...305
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 Virker som det er mye tvilsomt med Norgesenergi. Jeg sluttet å bruke dem da jeg plutselig la merke til at de hadde begynt å legge på 35 kr i fakturagebyr på autogiroen uten å si ifra. Det er mange år siden, så det ville tilsvare 50-60 kr nå. Anonymkode: 8bb50...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå