Gå til innhold

Bruke sleeve under samleie

Fremhevede innlegg

Gjest Overrasket
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det kan du ta det helt med ro med. Sex skal være morsomt og spennende å ser ikke noe galt i å spice opp sexlivet med sexleketøy. Hvis dama får mere friksjon av å bruke sleeve, så ser ikke jeg noe negativt å bruke dette. Er dama fornøyd blir jo mannen også glad. Variasjon er jo gøy også. Og kan dama få orgasme med å bruke en sånn, så må vel det være en bonus?:)

Anonymkode: 4c452...51e

Så svaret er ja, altså? Da har vi det på det rene. KG er infiltrert av sleeveimportør(er). 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Så svaret er ja, altså? Da har vi det på det rene. KG er infiltrert av sleeveimportør(er). 

Nei overhode ikke. Hvorfor tror du det??

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinneguiden - stedet er kvinner har vaginaer mer følsomme enn fingertupper  ;) 

Anonymkode: dfd5b...fae

Opplever ikke du det selv? Trodde ikke det var unormalt, jeg kjenner det godt.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra du helst foretrekker han inni deg. Hun liker jo godt å ha meg inni også, men har bare så lyst at hun også skal få orgasme under samleie, så tenkte isteder for å bruke dildoen for å få henne til å komme kunne vi prøve en sånn sleeve. Så kan man eventuelt ta den av etterpå.:) Vi bruker jo ganske mye dildo under forspillet, og en sleeve vil jo kjennes ut som en dildo, bare at jeg samtidig er inni henne på en måte da, og vi kan kysse å kose samtidig da.

Prøv heller å treffe klitoris du, så kommer hun nok. Det er mer vanskelig å få g-punkts orgasme.

Anonymkode: 47a26...503

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv heller å treffe klitoris du, så kommer hun nok. Det er mer vanskelig å få g-punkts orgasme.

Anonymkode: 47a26...503

Vet du hvor armene på klitoris strekker seg? Med en tjukkere penis påvirkes klitoris. 

Anonymkode: ffada...596

Skrevet

Vi bruker sleeves innimellom, for variasjon.
Da blir han gjerne så tykk, at det gjør vondt. Så jeg foretrekker definitivt uten.

Men er morsomt å variere :)

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anatomisk sett er kvinnens kjønnsorgan slik at kvinner faktisk ikke får orgasme kun av penetrering - tykk, kort, tynn eller lang. Klitoris er øverst på kjønnsorganet, og ikke i kontakt med penis, nettopp fordi at det ikke skal være følsomt og vondt under en fødsel. Bare tenk på penishodet til mannen som er like følsomt som klitoris for kvinner. Derfor må det mer til en bare penetrering for å få orgasme for kvinner. Så de som får orgasme kun ved penetrering, faker ;)

Anonymkode: 9cec3...256

Interessant å vite, at jeg har faket i 18 år, uten å vite det selv. :o

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kondomeriet bør skjerpe seg ved å legge ut slike innlegg for å spre stygg og tildels ondskapsfull usikkerhet hos mange sårbare folk.

Anonymkode: b8004...a87

Uhm.. what? Er det ikke meningen at kondomeriet skal gi oss variasjon i sexlivet vårt? 

Skrevet

Jepp, om han hadde tynn penis ville jeg foretrukket sleeve , og supert at han bruker det på eget initiativ så det slipper å bli klein situasjon for meg der jeg er misfornøyd med sexen og potensielt må ta det opp selv så han føler seg "mobba".

Anonymkode: d65af...ec1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, om han hadde tynn penis ville jeg foretrukket sleeve , og supert at han bruker det på eget initiativ så det slipper å bli klein situasjon for meg der jeg er misfornøyd med sexen og potensielt må ta det opp selv så han føler seg "mobba".

Anonymkode: d65af...ec1

Hvor tynn må penisen være for at du hadde foretrukket at han brukte sleeve da?:)

Skrevet

For min egen del må jeg si det virker lite fristende. Det bør være ekte pikk.

• Liker 1
Skrevet

Spennende med sleeve. Vi har en, men vurderer å kjøpe flere. På samme måte som jeg har dildo og vibrator, og han har fleshlight. Kryddring av sexliv er gøy! For vår del var det noe vi begge ønsket å teste ut :)

Skrevet
På 3.2.2018 den 13.08, AnonymBruker skrev:

Anatomisk sett er kvinnens kjønnsorgan slik at kvinner faktisk ikke får orgasme kun av penetrering - tykk, kort, tynn eller lang. Klitoris er øverst på kjønnsorganet, og ikke i kontakt med penis, nettopp fordi at det ikke skal være følsomt og vondt under en fødsel. Bare tenk på penishodet til mannen som er like følsomt som klitoris for kvinner. Derfor må det mer til en bare penetrering for å få orgasme for kvinner. Så de som får orgasme kun ved penetrering, faker ;)

Jeg vil anbefale deg å snakke med kjæresten din og be henne kose med seg selv mens du penetrerer.

Når jeg la fra meg sjenansen min på dette og masserte klitoris mens han penetrerte meg så kom jeg skikkelig :alice:

Mange ønsker seg å få det til bare ved penetrering men det er nesten umulig for de fleste jenter, uansett hvor kåt man er.

Jeg har massert meg selv hver gang vi knuller siden den gang og jeg kommer alltid , til og med flere ganger :bolledeig:

Mannen min er storfornøyd, og syns det er råsexy at jeg fingrer og masserer min klitoris selv mens han holder på.

Anonymkode: c41c8...d97

• Liker 1
Skrevet
På 3.2.2018 den 16.41, SlemUlv skrev:

Interessant å vite, at jeg har faket i 18 år, uten å vite det selv. :o

Så du sier at å få en penis inn i fødselskanalen er nok for å få orgasme? UTEN å være borti klitoris? Yeah right!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Jolene skrev:

Spennende med sleeve. Vi har en, men vurderer å kjøpe flere. På samme måte som jeg har dildo og vibrator, og han har fleshlight. Kryddring av sexliv er gøy! For vår del var det noe vi begge ønsket å teste ut :)

Hvor kjøpte dere sleeve?:) Kondomeriet har sikkert ikke det beste utvalget selv om de har en del. Er jo bare gøy å kryddre sexlivet litt ja med noen leketøy. Gjør det jo egentlig bare mere spennende.

Skrevet
På ‎03‎.‎02‎.‎2018 den 9.35, Duckie skrev:

Jeg visste heller ikke hva det var før jeg kikket på linken over. Det her er ikke noe jeg kunne tenkt meg at mannen skulle ha brukt. Ser ikke helt poenget. Jeg, og mange andre kvinner, er ikke så opptatt av størrelsen som mange her inne på forumet virker å være.

Var ikke opptatt av størrelse av mannens penis jeg heller. Skjønte ikke hva venninner snakket om.. Før jeg hadde ("prøvde" å ha???) sex med en mann med så liten penis, at jeg kjente han ikke inni meg. 8 cm erigert tilstand. Etter dette er jeg livredd jeg skal komme i en slik situasjon igjen. Aldri mer!! Menn som er så lite utrustet tenner ikke meg. Kvinne 44 år. Ikke barn. Ikke hatt sex på 7 år. Må bruke det minste spekulumet under gynekologtimer. Så nei, jeg er ikke vid heller!!

Anonymkode: 81951...d0e

Skrevet

Sinful.no har ok utvalg.

Sjekk deres Fatboy cocksleeve. Finnes i ulike størrelser og varianter.

For analsex Humpgear.

Et godt glidemiddel anbefales.

Med rengjøring og vedlikehold varer disse produktene lenge.

Vil du skjemme henne bort seksuelt, da anbefales sleeve på det sterkeste.

Anonymkode: ffada...596

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøpte dere sleeve?:) Kondomeriet har sikkert ikke det beste utvalget selv om de har en del. Er jo bare gøy å kryddre sexlivet litt ja med noen leketøy. Gjør det jo egentlig bare mere spennende.

Vi kjøpte på kondomeriet :P Krydder er viktig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...