Gå til innhold

Bruke sleeve under samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Foreslår at du spør henne du har tenkt til å bruke den på. Spiller ingen rolle om 8 av 10 her svaret at de kunne tenke seg det. Hun kan være av de 20% som svarer noe annet.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Hjärtat skrev:

Foreslår at du spør henne du har tenkt til å bruke den på. Spiller ingen rolle om 8 av 10 her svaret at de kunne tenke seg det. Hun kan være av de 20% som svarer noe annet.

Ja skal prate med henne. Ville egentlig bare høre om det er kvinner ville sett på som noe positivt at jeg foreslår. Hvis en sånn kan gjøre at hun kommer når vi har samleie er det jo verdt det da.:)

Anonymkode: 4c452...51e

Skrevet

Dama liker at jeg bruker sleeve. Tykkelsen gir henne opplevelsen som får henne til å komme. Når hun fikk sine første vaginale orgasmer som perler på rad, da ble hun hektet. Hun som andre kvinner liker alt som gir dem den gode opplevelsen. Vi mannfolk letter etter muligheter til å gi henne dem. Happy Wife, happy life.

Anonymkode: ffada...596

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dama liker at jeg bruker sleeve. Tykkelsen gir henne opplevelsen som får henne til å komme. Når hun fikk sine første vaginale orgasmer som perler på rad, da ble hun hektet. Hun som andre kvinner liker alt som gir dem den gode opplevelsen. Vi mannfolk letter etter muligheter til å gi henne dem. Happy Wife, happy life.

Hvor stor forskjell merker du med sleeven på? Vil tro du vil føle mindre under sexen? 

Jeg kunne godt tenkt meg å prøvd, men jeg er redd for å fornærme samboeren :tellesauer:

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får man den der til å sitte? Vil ikke bare penis trekke seg ut av den?

Anonymkode: 80393...0e1

De der er ikke bra modeller. Søk opp Fatboycocksleeve. Normal størrelse = SPORT modellen. 20cm eller større den store modellen.

Når du tar den på, med ereksjon, ha glidemiddel på tuppen, men ikke på skaftet. Da sitter den skikkelig. Dekk utsiden med glidemiddel. Gi henne tid til å vende seg til størrelsen. Kommuniser. Da blir det bra. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De der er ikke bra modeller. Søk opp Fatboycocksleeve. Normal størrelse = SPORT modellen. 20cm eller større den store modellen.

Når du tar den på, med ereksjon, ha glidemiddel på tuppen, men ikke på skaftet. Da sitter den skikkelig. Dekk utsiden med glidemiddel. Gi henne tid til å vende seg til størrelsen. Kommuniser. Da blir det bra. 

En ekte mann blir ikke fornærmet over å få foreslått hvordan han kan glede dama si. Han blir glad.

Anonymkode: 1555e...3f1

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, sykepleierpia skrev:

Hvor stor forskjell merker du med sleeven på? Vil tro du vil føle mindre under sexen? 

Jeg kunne godt tenkt meg å prøvd, men jeg er redd for å fornærme samboeren :tellesauer:

En fordel er at en kjenner litt mindre. Men det er nesten ubetydelig. Kostnaden er lavere en opplevelse at dama nyter sine vaginale orgasmer. Når en tar den av og hun gir en BJ eller vi fortsetter å ha samleie så blir det ekstra deilig. Selv med mine 23/18, så ser jeg fordelen av å bruke sleeve. Orgasmene hennes kommer alltid. Jeg har kontroll. Vi har funnet rytmen og vår rekkefølge. 

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får man den der til å sitte? Vil ikke bare penis trekke seg ut av den?

Anonymkode: 80393...0e1

Noen av de har strekk som festes rundt ballene, og ellers er de såpass trange at de ikke sklir av. Så lenge man ikke bruker så veldig mye glidemiddel.

Skrevet
3 hours ago, FluffyJuggernaut said:

Nei, det er ikke noe jeg kunne tenkt meg. Vi har alltids leketøy vi kan krydre sexlivet med, men leketøy kan ikke konkurrere med følelsen av han. Når vi skal ha samleie vil jeg kjenne han inni meg. Jeg elsker å kjenne han hard, forskjellen mellom hode, skaft og blodårer, varmen og når han kommer inni meg, og en sleeve ville hindret det og sikkert kjent ut som en dildo.

Kvinneguiden - stedet er kvinner har vaginaer mer følsomme enn fingertupper  ;) 

Anonymkode: dfd5b...fae

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kvinneguiden - stedet er kvinner har vaginaer mer følsomme enn fingertupper  ;) 

Blodårene kjenner jeg ikke, men det er vel vanlig å kjenne forskjell på hode og skaft (ved penetrering for min del, ikke når han først er inni), og en dildo er jo ikke varm. Dildo og en ekte penis er to helt forskjellige ting.

• Liker 1
Skrevet

Anatomisk sett er kvinnens kjønnsorgan slik at kvinner faktisk ikke får orgasme kun av penetrering - tykk, kort, tynn eller lang. Klitoris er øverst på kjønnsorganet, og ikke i kontakt med penis, nettopp fordi at det ikke skal være følsomt og vondt under en fødsel. Bare tenk på penishodet til mannen som er like følsomt som klitoris for kvinner. Derfor må det mer til en bare penetrering for å få orgasme for kvinner. Så de som får orgasme kun ved penetrering, faker ;)

Anonymkode: 9cec3...256

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anatomisk sett er kvinnens kjønnsorgan slik at kvinner faktisk ikke får orgasme kun av penetrering - tykk, kort, tynn eller lang. Klitoris er øverst på kjønnsorganet, og ikke i kontakt med penis, nettopp fordi at det ikke skal være følsomt og vondt under en fødsel. Bare tenk på penishodet til mannen som er like følsomt som klitoris for kvinner. Derfor må det mer til en bare penetrering for å få orgasme for kvinner. Så de som får orgasme kun ved penetrering, faker ;)

LOL. Du må henvise til seriøs forskning når du slenger ut BS.

• Liker 4
Skrevet

Hadde vært spennende å prøve det:)

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Neida. I noen stillinger (spesielt de hvor det blir støt mot den fremre veggen) kan jeg helt fint få orgasme, om jeg er skikkelig gira. 

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg må spørre ... er det en eller annen sleeve-importør som har åpnet en KG-konto for snikmarkedsføring? :raven:

Skrevet
6 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg må spørre ... er det en eller annen sleeve-importør som har åpnet en KG-konto for snikmarkedsføring? :raven:

Samme har jeg tenkt.

Skrevet

Nei, fy flate, så turn-off!

Anonymkode: fcf8a...80f

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Overrasket skrev:

Nei det kan du ta det helt med ro med. Sex skal være morsomt og spennende å ser ikke noe galt i å spice opp sexlivet med sexleketøy. Hvis dama får mere friksjon av å bruke sleeve, så ser ikke jeg noe negativt å bruke dette. Er dama fornøyd blir jo mannen også glad. Variasjon er jo gøy også. Og kan dama få orgasme med å bruke en sånn, så må vel det være en bonus?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...