AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Er det noe kvinner ville likt at mannen brukte? Kvinnner liker jo en penis som er over snittet i lengde og tykkelse, og de fleste menn har jo 12-14 cm. Hadde dere hatt noe imot at partneren brukte dette akkurat under samleiebiten?Anonymkode: 4c452...51e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Vet ikke hva det er en gang 😂 Anonymkode: 6a712...02f 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Mener du sleiv 😛 Anonymkode: 620aa...eed 22
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 Har mere enn lang nok penis, men dama mi får kun orgasme med dildo vaginalt. Den er ca like lang som min, men ganske tyķk. Så for min del kunne jeg tenkt meg å prøve det for å kunne gi henne orgasme under samleie. Hun får det alltid av fingring og slikking, eller hvis jeg bruker dildoen hennes på henne. For min del er det kun pga tykkelsen da.Anonymkode: 4c452...51e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Skrevet 3. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hva det er en gang 😂 Anonymkode: 6a712...02f https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/penisforlengere-og-hylser/ Anonymkode: 4c452...51e 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hva det er en gang 😂 Anonymkode: 6a712...02f Hehe sorry, skulle forklart litt bedre hva det er😂 Anonymkode: 4c452...51e
Duckie Skrevet 3. februar 2018 #7 Skrevet 3. februar 2018 Jeg visste heller ikke hva det var før jeg kikket på linken over. Det her er ikke noe jeg kunne tenkt meg at mannen skulle ha brukt. Ser ikke helt poenget. Jeg, og mange andre kvinner, er ikke så opptatt av størrelsen som mange her inne på forumet virker å være. 21
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #8 Skrevet 3. februar 2018 Akkurat nå, Duckie skrev: Jeg visste heller ikke hva det var før jeg kikket på linken over. Det her er ikke noe jeg kunne tenkt meg at mannen skulle ha brukt. Ser ikke helt poenget. Jeg, og mange andre kvinner, er ikke så opptatt av størrelsen som mange her inne på forumet virker å være. Bare syns det er kjipt at hun bare får orgasme vaginalt med dildo uten vibrasjon og ikke under samleie hvis du skjønner. Hvis jeg bruker en sånn er jo sjangsen større for at hun kommer vaginalt tenkte jeg? Anonymkode: 4c452...51e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #9 Skrevet 3. februar 2018 8 minutter siden, Duckie skrev: Jeg visste heller ikke hva det var før jeg kikket på linken over. Det her er ikke noe jeg kunne tenkt meg at mannen skulle ha brukt. Ser ikke helt poenget. Jeg, og mange andre kvinner, er ikke så opptatt av størrelsen som mange her inne på forumet virker å være. Men er det bedre da å bare fortsette bruke dildo under forspillet og så ha samleie etterpå da? Anonymkode: 4c452...51e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #10 Skrevet 3. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare syns det er kjipt at hun bare får orgasme vaginalt med dildo uten vibrasjon og ikke under samleie hvis du skjønner. Hvis jeg bruker en sånn er jo sjangsen større for at hun kommer vaginalt tenkte jeg? Anonymkode: 4c452...51e Sikkert et dumt spørsmål, men har dere prøvd flere forskjellige stillinger? Jeg kommer omtrent bare hvis jeg har rumpa oppå ei pute når mannen tar meg, da treffer han akkurat på et herlig punkt inni sjeden Anonymkode: 64a8c...ce7 7
Duckie Skrevet 3. februar 2018 #11 Skrevet 3. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Bare syns det er kjipt at hun bare får orgasme vaginalt med dildo uten vibrasjon og ikke under samleie hvis du skjønner. Hvis jeg bruker en sånn er jo sjangsen større for at hun kommer vaginalt tenkte jeg? Anonymkode: 4c452...51e 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men er det bedre da å bare fortsette bruke dildo under forspillet og så ha samleie etterpå da? Anonymkode: 4c452...51e Det må du nesten spørre sexpartneren din om. Hverken jeg eller mine venninner som jeg har diskutert penisstørrelse har hatt problemer med en helt normal gjennomsnittspenis. 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #12 Skrevet 3. februar 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe kvinner ville likt at mannen brukte? Kvinnner liker jo en penis som er over snittet i lengde og tykkelse, og de fleste menn har jo 12-14 cm. Hadde dere hatt noe imot at partneren brukte dette akkurat under samleiebiten? Anonymkode: 4c452...51e Over snittet i lengde gjør vondt om du fører den helt inn. Anonymkode: 76743...c0a 10
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #13 Skrevet 3. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sikkert et dumt spørsmål, men har dere prøvd flere forskjellige stillinger? Jeg kommer omtrent bare hvis jeg har rumpa oppå ei pute når mannen tar meg, da treffer han akkurat på et herlig punkt inni sjeden Anonymkode: 64a8c...ce7 Hehe ja vi har prøvd det meste av stillinger. Har ikke prøvd med pute under rumpa da😅 Kanskje vi bør prøve det. Hun virker å være veldig nær å komme da mange ganger, så blir litt frustrert når det ikke går.:P Var derfor jeg tenkte at en sleeve vil stimulere g-pungtet bedre. At man kan bruke det til hun har fått orgasme, men vet ikke hva damer syns om det. Er ikke noen problem å bruke dildo for å få henne til å komme også, men hadde vært gøy å få det til under samleie også. Anonymkode: 4c452...51e
FluffyJuggernaut Skrevet 3. februar 2018 #14 Skrevet 3. februar 2018 Nei, det er ikke noe jeg kunne tenkt meg. Vi har alltids leketøy vi kan krydre sexlivet med, men leketøy kan ikke konkurrere med følelsen av han. Når vi skal ha samleie vil jeg kjenne han inni meg. Jeg elsker å kjenne han hard, forskjellen mellom hode, skaft og blodårer, varmen og når han kommer inni meg, og en sleeve ville hindret det og sikkert kjent ut som en dildo. Om du ønsker å prøve det for ekstra krydder, så kan du jo høre om hun er interessert. Men om du gjør det for at du tror hun foretrekker leketøyet, så er det litt trist. Og det er ikke nødvendigvis tykkelsen som gjør utslaget, kan hende det har mer med vinkelen og måten det treffer på, men det vet dere best. 9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #15 Skrevet 3. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Over snittet i lengde gjør vondt om du fører den helt inn. Anonymkode: 76743...c0a Ja, må såklart være forsiktig å ikke gå for dypy inni da. Er egentlig kun pga tykkelsen og bedre stimulering av g-punget jeg tenkte det kunne være bra å prøve en sånn. Anonymkode: 4c452...51e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #16 Skrevet 3. februar 2018 1 minutt siden, FluffyJuggernaut skrev: Nei, det er ikke noe jeg kunne tenkt meg. Vi har alltids leketøy vi kan krydre sexlivet med, men leketøy kan ikke konkurrere med følelsen av han. Når vi skal ha samleie vil jeg kjenne han inni meg. Jeg elsker å kjenne han hard, forskjellen mellom hode, skaft og blodårer, varmen og når han kommer inni meg, og en sleeve ville hindret det og sikkert kjent ut som en dildo. Om du ønsker å prøve det for ekstra krydder, så kan du jo høre om hun er interessert. Men om du gjør det for at du tror hun foretrekker leketøyet, så er det litt trist. Og det er ikke nødvendigvis tykkelsen som gjør utslaget, kan hende det har mer med vinkelen og måten det treffer på, men det vet dere best. Så bra du helst foretrekker han inni deg. Hun liker jo godt å ha meg inni også, men har bare så lyst at hun også skal få orgasme under samleie, så tenkte isteder for å bruke dildoen for å få henne til å komme kunne vi prøve en sånn sleeve. Så kan man eventuelt ta den av etterpå. Vi bruker jo ganske mye dildo under forspillet, og en sleeve vil jo kjennes ut som en dildo, bare at jeg samtidig er inni henne på en måte da, og vi kan kysse å kose samtidig da. Anonymkode: 4c452...51e 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #17 Skrevet 3. februar 2018 Så tykkelsen har ikke noe å si for hvor lett dere kommer da? Mulig det er fordi jeg vinkler dildoen mere mot g-pungtet at hun kommer med dildo, men tenkte det var fordi den legger mere press mot g-pungtet pga tykkelsen også. Anonymkode: 4c452...51e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #18 Skrevet 3. februar 2018 Hadde vært gøy å prøve, spesielt en med sånne riller (?) på Anonymkode: 3832b...97f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #19 Skrevet 3. februar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært gøy å prøve, spesielt en med sånne riller (?) på Anonymkode: 3832b...97f Ja tror du de med riller er bedre? Stimulerer sikkert ekstra det. Anonymkode: 4c452...51e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #20 Skrevet 3. februar 2018 Men er det viktig at den er mest mulig naturtro eller har det ikke så mye å si at den er formet helt som en ekte?Anonymkode: 4c452...51e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå