AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Hva syntes kvinner om det? Liker dere det, eller er det femi? Anonymkode: d83fd...88b
Duckie Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Er det mye så er det grusomt. Litt er helt greit, men er også helt greit uten. Synes overhodet ikke det er femi, er da normalt for menn å bruke sånt.
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 Jeg liker menn som bruker det, så lenge unge menn ikke bruker en bestefar lukt. Eller noen i det hele tatt bruker Jean Paul, eller Gucci parfymene. Heller ikke sånne som lukter kryddermarked, eller luftfrisker. Jeg kan bli kåt av en skikkelig god lukt.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 2 timer siden, Mrs.Sunday skrev: Jeg liker menn som bruker det, så lenge unge menn ikke bruker en bestefar lukt. Eller noen i det hele tatt bruker Jean Paul, eller Gucci parfymene. Heller ikke sånne som lukter kryddermarked, eller luftfrisker. Jeg kan bli kåt av en skikkelig god lukt. Ingen eksempler? Anonymkode: d83fd...88b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Skrevet 3. februar 2018 Synes alt utover uparfymert deodorant er "Harry" på menn. Anonymkode: 660c2...e7f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes alt utover uparfymert deodorant er "Harry" på menn. Anonymkode: 660c2...e7f Da bør du slutte å bruke ordet Harry da du ikke vet hva det betyr.... Anonymkode: d83fd...88b 1
Gjest Mrs.Sunday Skrevet 3. februar 2018 #7 Skrevet 3. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen eksempler? Anonymkode: d83fd...88b Det spiller ingen rolle hva jeg liker. Jeg foreslår at du drar til et parfymeri å prøver noen, som du liker. Det er du som skal bruke den/de.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #8 Skrevet 3. februar 2018 Litt parfyme på menn er helt fint, men her gjelder det samme som for kvinner: Det må ikke være for mye, og det må være en parfyme som passer til brukeren. Det som dufter på en person kan stinke på en annen, og for mye er ille uansett. Anonymkode: e457a...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå