AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #1 Skrevet 3. februar 2018 Hei, jeg lurer på hva dere som har hatt geofag 1 tenker om å ta dette faget som privatist? Tenker på egenhånd uten undervisning (kun nettkurs), og målet er å få 6 i faget (minst 5, men altså helst 6). Jeg har et snitt på 5,42 fra vgs, hvis det kan gi et uttrykk for mine forutsetninger. Er dette å fraråde, eller tror dere det går bra? Setter stor pris på svar/deling av erfaringer. Anonymkode: f1ae6...ea0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #2 Skrevet 3. februar 2018 Går helt fint. Ganske lett fag, mye logiske fakta. Tok det som privatist uten undervisning og fikk 6. Husk å sjekke om det skal leveres inn en forberedt oppgave på eksamensdagen, det måtte jeg. Anonymkode: 71116...a36
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #3 Skrevet 3. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Går helt fint. Ganske lett fag, mye logiske fakta. Tok det som privatist uten undervisning og fikk 6. Husk å sjekke om det skal leveres inn en forberedt oppgave på eksamensdagen, det måtte jeg. Anonymkode: 71116...a36 Takk for svar! Vil du anbefale å ta opp geografi (hvor jeg tidligere har 5 og må få 6) før eller samtidig som geofag 1, eller går det fint å ta det etter? Anonymkode: f1ae6...ea0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå